Сучасний світ не стоїть на місці. Технології намагаються зробити життя людей все більш зручним. Зокрема, сьогодні за допомогою всесвітньої мережі Інтернет можна купити, продати, оплатити чи не все, що забажаєте.
Не оминув Інтернет і сферу житлово-комунального господарства. Так, для того, аби не стояти у чергах, громадянам пропонують користуватися різноманітними онлайн-сервісами для оплати «комуналки».
Зокрема, у столиці, ПАТ «Київенерго» пропонує мешканцям міста платити за спожиту електроенергію за допомогою Особистого кабінету через Інтерне або ж в режимі онлайн.
Та не зважаючи на, здавалося б усі умови для стабільної оплати за електрику, борги все ж таки у населення є. Згідно з даними Державної служби статистки, українці станом на кінець 2015 року заборгували 2,32 млрд грн за світло.
У столиці ситуація з боргами наступна – 890 млн грн. боргують мешканці міста «Київенерго» за спожиту електроенергію.
Читайте також: Договори на електроенергію: киян обслуговуватимуть по-новому
Тож, «Україна Комунальна» поцікавилась у своїх читачів «Яким способом вони оплачують електроенергію?».
Відповідне опитування проводилось на електронних шпальтах інформагентства в період з 5 по 12 жовтня.
Результати наступні:
Більшість опитаних українців – 68%, сплачують за спожиту електроенергію перевіреним способом – через каси;
11% респондентів через Інтернет користуються Особистим кабінетом для оплати за електрику;
8% читачів «У.К.» не мають певного способу оплати, та розраховуються за спожите світло по різному;
7% респондентів оплачують електроенергію онлайн і 5% користуються терміналами самообслуговування.