ГоловнаПублікаціїТарифи ЖКГУкраїнці не готові платити за світло «онлайн» – опитування

Українці не готові платити за світло «онлайн» – опитування

Сьогодні громадяни мають великий вибір, як оплачувати рахунки за спожиту електроенергію. Однак, українці все ж не готові до таких новацій та надають перевагу оплаті за світло перевіреним способом

Сучасний світ не стоїть на місці. Технології намагаються зробити життя людей все більш зручним. Зокрема, сьогодні за допомогою всесвітньої мережі Інтернет можна купити, продати, оплатити чи не все, що забажаєте.

Не оминув Інтернет і сферу житлово-комунального господарства. Так, для того, аби не стояти у чергах, громадянам пропонують користуватися різноманітними онлайн-сервісами для оплати «комуналки».

Зокрема, у столиці, ПАТ «Київенерго» пропонує мешканцям міста платити за спожиту електроенергію за допомогою Особистого кабінету через Інтерне або ж в режимі онлайн.

Та не зважаючи на, здавалося б усі умови для стабільної оплати за електрику, борги все ж таки у населення є. Згідно з даними Державної служби статистки, українці станом на кінець 2015 року заборгували 2,32 млрд грн за світло.

У столиці ситуація з боргами наступна – 890 млн грн. боргують мешканці міста «Київенерго» за спожиту електроенергію.

Читайте також: Договори на електроенергію: киян обслуговуватимуть по-новому

Тож, «Україна Комунальна» поцікавилась у своїх читачів «Яким способом вони оплачують електроенергію?».

Відповідне опитування проводилось на електронних шпальтах інформагентства в період з 5 по 12 жовтня.

Результати наступні:

Більшість опитаних українців – 68%, сплачують за спожиту електроенергію перевіреним способом – через каси;

11% респондентів через Інтернет користуються Особистим кабінетом для оплати за електрику;

8% читачів «У.К.» не мають певного способу оплати, та розраховуються за спожите світло по різному;

7% респондентів оплачують електроенергію онлайн і 5% користуються терміналами самообслуговування.

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
17 Жовтня 2015 p. 20:04
Компания "Київенерго" поштою надсилає рахунки киянам з повідомленням про нібито існуючий борг по оплаті за електроенергію. Цей приписуваний борг, як правило, невеликий, порядка 100-200 гривень. Клієнт, перевіривши усі свої квитанції і впевнившись, що ніякого боргу немає, звичайно намагається потрапити на прийом до районного відділення "Київенерго". Зразу треба зауважити, що години прийому співпадають з годинами робочого часу, тобто сам візит до відділення вже сам по собі є збитковим для клієнта: він втрачає робочий час, а отже, і заробіток за цей час, не кажучи вже оплату проїзду до районного відділнення і обратно. Змирившись з тим, що ці витрати йому ніхто не компенсує, клієнт все-таки приїздить до районнного відділення "Київенерго", щоб з"ясувати причину приписуваного боргу. Але виявляється, що потрапити на прийом саме по цьому питанню дуже непросто. Найчастіші причини відмови у прийомі -- це якась технічна неполадка або вичерпаний на поточний день ліміт відвідувачів. Таким чином, безрезультатно приїхавши декілька разів до районного відділення "Київенерго", клієнт приходить до думки, що дешевше було б оплатити той неіснуючий борг, ніж згаяти даремно стільки свого часу.