ГоловнаПублікаціїЕлектроенергетикаУкраїнці не знають, що потрібно для коректних розрахунків за світло - опитування

Українці не знають, що потрібно для коректних розрахунків за світло - опитування

Українці скаржаться на «несподівані» борги за світло. Однак, половина з них і не знає, що для проведення коректних розрахунків потрібно з енергопостачальником проводити звірку взаєморозрахунків. Найчастіше це і є причиною непорозумінь.

Останнім часом кияни скаржаться на несподівані для них борги в платіжках за спожиту електроенергію. Люди переконані, що вони справно платять за світло, і раптом – в їхніх рахунках незрозуміло звідки береться заборгованість.

У ПАТ «Київенерго» зазначають: «Якщо у клієнта виникають питання з приводу виставлених рахунків або є сумніви в коректності нарахувань, ми завжди готові розібратися в ситуації і дати необхідні роз'яснення».

Так, за словами комерційного директора компанії Євгена Бушми, «раптові» борги у платіжках з’являються найчастіше в тих клієнтів «Київенерго», котрі давно не проводили звірку взаєморозрахунків.

«Якщо клієнт не розуміє природу виниклого боргу, насамперед необхідно провести звіряння показань і платежів, адже найчастіше борги з'являються у тих абонентів, які давно не проводили звірку взаєморозрахунків. Невідповідності зумовлюють помилки клієнтів у знятті показань» - наголошує він.

Читайте також: Багатозонні лічильники: що пропонують киянам

Тож, «Україна Комунальна» вирішила запитати у своїх читачів: а чи знають вони, що для проведення коректних розрахунків за спожиту електроенергію потрібно щомісяця повідомляти енергопостачальнику показання лічильника станом на 1 число?

Як виявилося – ні, або ж знають, та не завжди так роблять:

46% респондентів відповіло, що вперше про це чують;

6% - що не знали, але тепер будуть так робити;

17% - що в курсі, однак у них не завжди це виходить.

Свідомих громадян, котрі завжди повідомляють енергопостачальнику покази своїх лічильників станом на 1 число місяця, знайшлося 25%.

При цьому варто зауважити, що дехто з респондентів зізнався, що взагалі не платить за спожиту електроенергію – 5%.

Відповідне опитування проходило на шпальтах інформаційного агентства у період з 22 по 29 липня.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, ПАТ «Київенерго» на благодійних засадах взялося за реконструкцію двох вузлів обліку теплової енергії у 13 та 14 корпусах Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит», з орієнтовною вартістю проекту у 75 тис. грн.

 
Коментарі (3)
Наталія2
29 Липня 2015 p. 13:19
В нашем доме нет НИ ОДНОГО ЖИЛЬЦА у которого не было бы долга по электроэнергии!!!ПРи этом даже те, кто высидел по нескольку часов в очереди на сверку, провел ее, ы итоге нашли долг! и люди уплатили долг, через пару месяцев снова есть долг. Никто не объясняет почему долг, в чем ошибка - просто констатация - у вас долг и! не менее 100 грн. Мы пришло к выводу, что просто таким образом Киевэнерго разбрасывает долги тех, кто вообще не платит. А эти квитанции что мы получаем вообще не отвечают действительности. Вы уезжаете в отпуск или живете все лето на даче - вам приходит квитанция с фиктивными суммами, поскольку вас нет дома, может работать только один холодильник, а заплати за 150-200 квт, т.е. по среднему за последние пару-тройку месяцев. Доказать что ты не жил дома НЕВОЗМОЖНО! ПРИЧЕМ - В УСЛОВИЯХ КИЕВЭНЕРГО ПО ОПЛАТЕ - ПЛАТИТЬ ДО 10 ЧИСЛА, а свои квитанции они приносят 10-го, а то и позже. Если вообще принесли, так как квитанции засовываются в почтовые ящики как попало и часто просто исчезают. Кроме того, в таких квитанциях люди должны платить НДС на тариф. Почитайте внимательно квитанции котоые появляются в вашем ящике.
Коля Пухов1
30 Липня 2015 p. 07:07
Совершенно правильный комментарий. Я вообще думаю, что если компания, в частности Киевэнерго, приписывает клиенту долг, а клиент докажет, что долга нет, то компания должна возместить клиенту моральный вред, а также оплатить время и другие расходы, потраченные клиентом для доказательства отсутствия долга.
Коля Пухов
04 Серпня 2015 p. 20:18
Даже если у клиента долга не окажется, компания имеет возможность наврать, что долг они приписывали по вине самого клиента.