ГоловнаНовини ЖКГТранспортУкраїнців залізницею возитимуть у два поверхи

Українців залізницею возитимуть у два поверхи

Міністерство інфраструктури має наміри серйозно оновити український рухомий склад за рахунок швидкісних двоповерхових поїздів Škoda

Міністерство інфраструктури має наміри серйозно оновити український рухомий склад за рахунок швидкісних двоповерхових поїздів Škoda.

Про це заявив Віце-прем’єр-міністр – міністр інфраструктури Борис Колесніков за підсумками зустрічі з Міністром транспорту Чехії Павелом Добешем, інформує прес-служба міністерства.

«Ми плануємо використовувати рухомий склад «ŠKODA» між містами, відстань між якими перевищує 300 км,  - сказав Б.Колесніков. – Для цього нам знадобиться орієнтовно 50-60 составів».

Нагадаємо, 13 березня в Чехії передано перший двоповерховий електропоїзд виробництва компанії «ŠKODA VAGONKA a.s.» для Південної залізниці. Борис Колесніков у рамках робочої поїздки до Чехії разом із фахівцями Укрзалізниці оглянули вагони та проїхали у новому поїзді по випробувальному кільцю полігону компанії «ŠKODA TRANSPORTATION a.s.» в Цергеніце (Чехія).

Згідно із договором, Південна магістраль отримає два таких поїзди, що  курсуватимуть по кільцю Харків-Дніпропетровськ-Донецьк-Харків.

Нові поїзди Škoda складаються з шести вагонів, у кожному з яких 126 місць (загальна кількість – 636 місць). Передбачені місця першого (другий поверх) та другого класів. Електропоїзди обладнані місцями для осіб з обмеженими фізичними можливостями, є по 4 підйомники для візків у кожному поїзді, спеціально облаштовані санвузли. Із шести вагонів поїзду – два головні моторні вагони з кабінами управління, які встановлюються на початку і в кінці складу, і чотири проміжних безмоторних вагони. Вагони електропоїздів оснащені автоматичними зовнішніми розсувними дверима.

Обслуговувати електропоїзди будуть українські машиністи-інструктори та технічні спеціалісти електровозного депо Харків-«Жовтень», які пройшли курс навчання в Чехії. Усі витрати на підготовку українських спеціалістів взяла на себе чеська сторона.

Поїзди виробництва Skoda матимуть гарантійне обслуговування – 24 місяці з моменту початку експлуатації. Крім того, міжремонтні терміни збільшені у три рази у порівнянні з поїздами, що нині експлуатуються на залізницях. Загальний термін експлуатації поїзда – 40 років (що практично у 2 рази більше, ніж сьогодні).

Передбачається, що у перший рейс з пасажирами поїзд вирушить у середині травня.

 

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)