Міністерство інфраструктури має наміри серйозно оновити український рухомий склад за рахунок швидкісних двоповерхових поїздів Škoda.
Про це заявив Віце-прем’єр-міністр – міністр інфраструктури Борис Колесніков за підсумками зустрічі з Міністром транспорту Чехії Павелом Добешем, інформує прес-служба міністерства.
«Ми плануємо використовувати рухомий склад «ŠKODA» між містами, відстань між якими перевищує 300 км, - сказав Б.Колесніков. – Для цього нам знадобиться орієнтовно 50-60 составів».
Нагадаємо, 13 березня в Чехії передано перший двоповерховий електропоїзд виробництва компанії «ŠKODA VAGONKA a.s.» для Південної залізниці. Борис Колесніков у рамках робочої поїздки до Чехії разом із фахівцями Укрзалізниці оглянули вагони та проїхали у новому поїзді по випробувальному кільцю полігону компанії «ŠKODA TRANSPORTATION a.s.» в Цергеніце (Чехія).
Згідно із договором, Південна магістраль отримає два таких поїзди, що курсуватимуть по кільцю Харків-Дніпропетровськ-Донецьк-Харків.
Нові поїзди Škoda складаються з шести вагонів, у кожному з яких 126 місць (загальна кількість – 636 місць). Передбачені місця першого (другий поверх) та другого класів. Електропоїзди обладнані місцями для осіб з обмеженими фізичними можливостями, є по 4 підйомники для візків у кожному поїзді, спеціально облаштовані санвузли. Із шести вагонів поїзду – два головні моторні вагони з кабінами управління, які встановлюються на початку і в кінці складу, і чотири проміжних безмоторних вагони. Вагони електропоїздів оснащені автоматичними зовнішніми розсувними дверима.
Обслуговувати електропоїзди будуть українські машиністи-інструктори та технічні спеціалісти електровозного депо Харків-«Жовтень», які пройшли курс навчання в Чехії. Усі витрати на підготовку українських спеціалістів взяла на себе чеська сторона.
Поїзди виробництва Skoda матимуть гарантійне обслуговування – 24 місяці з моменту початку експлуатації. Крім того, міжремонтні терміни збільшені у три рази у порівнянні з поїздами, що нині експлуатуються на залізницях. Загальний термін експлуатації поїзда – 40 років (що практично у 2 рази більше, ніж сьогодні).
Передбачається, що у перший рейс з пасажирами поїзд вирушить у середині травня.
Ольга Гальчинська