ГоловнаНовини ЖКГБлагоустрійУкраїнській інфраструктурі «погрожують» метаморфозами

Українській інфраструктурі «погрожують» метаморфозами

Упродовж 2013-2018 років дорожня галузь України зазнає значних змін: від реформи системи держуправління автошляхами до створення сучасної дорожньої інфраструктури.

Упродовж 2013-2018 років дорожня галузь України зазнає значних змін: від реформи системи держуправління автошляхами до створення сучасної дорожньої інфраструктури, яка сприятиме розширенню транспортних зв’язків з європейськими країнами.

Про це «У.К.» повідомили в прес-службі Мінестерства інфраструктури.

Наразі Міністерство підготувало проект Концепції Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013-2018 роки, що покликана забезпечити ефективне функціонування та розвиток існуючої мережі автомобільних доріг загального користування за маршрутами міжнародних та національних транспортних коридорів, підвищення безпеки руху, швидкості, комфортності та економічності автоперевезень пасажирів і вантажів, удосконалення структури управління тощо.

Після схвалення Концепції Урядом Мінінфраструктури візьметься за розробку власне самого проекту Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2013-2018 роки. Передбачається, що реалізація нової Програми дозволить впродовж цього періоду привести 169,5 тис. км автодоріг загального користування до належного транспортно-експлуатаційного стану, а також відремонтувати 30,7 тис. км доріг, у першу чергу, на підходах до великих міст та на дорогах з найвищою інтенсивністю руху. Крім того, заплановано збудувати та реконструювати 2,2 тис. км автодоріг за сучасними європейськими стандартами з відповідною дорожньою інфраструктурою, зокрема, за напрямками автомобільних транспортних коридорів. Дорожники продовжать облаштовувати під’їзди з твердим покриттям до сільських населених пунктів.

Оновлення автошляхів не лише дозволить підвищити рівень безпеки руху, швидкості, комфортності та економічності перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом. Виконання заходів Програми – це ще й зростання зайнятості населення. За розрахунками фахівців необхідно близько 71 тис. робочих місць безпосередньо в дорожній галузі, будівельній індустрії, дорожньому машинобудуванні та сфері обслуговування об’єктів придорожньої інфраструктури. Планується, що до дорожніх робіт залучатимуться суб’єкти господарювання незалежно від форми власності.

Щодо реформування системи державного управління автодорогами – відповідне право, включаючи розробку та затвердження нормативів витрат на експлуатаційне утримання доріг, укладання контрактів, удосконалення нормативно-технічної бази  господарства, буде передано відповідним органам місцевої влади за стан автошляхів загального користування місцевого значення. Продовжуватиметься реорганізація ПАТ ДАК «Автомобільні дороги України» з метою розвитку конкуренції на ринку робіт з експлуатаційного утримання доріг. Також заплановано впровадження інформаційно-аналітичної системи управління дорожнім господарством, використання нових технологій будівництва та реконструкції автодоріг задля заощадження матеріально-технічних ресурсів, та недопущення шкідливого впливу на навколишнє природне середовище, зокрема встановлення протишумових екранів тощо.

Фінансування заходів Концепції здійснюватиметься за рахунок держбюджету, залучених коштів міжнародних фінансових організацій та кредитів під гарантію Уряду. Зауважимо, що обсяги фінансування та показники вводу в експлуатацію автодоріг Програми уточнюватимуться щороку з урахуванням можливостей Держбюджету на відповідний рік.

 
Коментарі (0)