ГоловнаНовини ЖКГФінансування ЖКГ«Укрпошта» запровадить єдину систему планування за 96 млн гривень

«Укрпошта» запровадить єдину систему планування за 96 млн гривень

"Укрпошта" замовила розробку нової системи планування ресурсів підприємства (ERP-системи), що має замінити 80 вже наявних

 

"Укрпошта" замовила розробку нової системи планування ресурсів підприємства (ERP-системи), що має замінити 80 вже наявних. "Диджиталізація" обійдеться майже у 96 млн гривень.

У пресрелізі, присвяченому підсумкам тендера, “Укрпошта” наголосила, що перехід до нової ERP-системи — “”це ключовий крок трансформації” в напрямі “повної диджиталізації та автоматизації компанії”.

Там пояснили, що наразі компанія користується для контролю та обліку ресурсів понад 80 окремими системами. Для підвищення ефективності роботи хочуть об’єднати дані про фінансові, людські, матеріальні та інші ресурси в новій єдиній системі.

“Відсутність однієї інтегрованої системи призводить до неефективних витрат ресурсів на введення й обробку інформації, синхронізацію даних та, найголовніше, ускладнює необхідні зміни процесів. Нова система має об’єднати у собі всі функції наявних програм, щоб побудувати швидку та прозору систему планування та управління ресурсами у всіх відділеннях усіх регіонів у режимі реального часі”, — йдеться в пресрелізі.

Почати впроваджувати нову систему компанія обіцяє вже цьогоріч.

Як розробника нової системи обирали

21 травня 2020 року “Укрпошта” оголосила про тендер на закупку програмного забезпечення, а  саме — Системи керування інформаційними потоками, бізнес-процесами та ресурсами АТ “Укрпошта”. На проєкт планували витратити до 197 млн гривень.

Вимоги до цієї самої системи двічі зазнавали змін. Третій, фінальний документ з вимогами, розписаними на 85 сторінок, з’явився 12 червня. У ньому передбачено зміну системи у два етапи.

Спершу планували впровадити зміни у таких функціональних блоках: “Облік і реєстрація договорів”, “Управління закупівлями”, “Управління запасами”, “Управління продажами”, “Бухгалтерський та податковий облік”, “Фінансове управління”, “Управління персоналом”, “Система Електронного Документообігу”.

На другому етапі — блоки “Облік і реєстрація договорів”, “Управління продажами”, “Управління автотранспортом”, “Бухгалтерський та податковий облік”, “Фінансове управління”, “Управління персоналом”, “Розрахунок заробітної плати”, “Особистий кабінет”.

Як зазначили в “Укрпошті”, спершу пропозиції надали 8 компаній. Під кінець торгів їх залишилося лише дві — азербайджанська компанія “GNI SOFTWARE” LTD та українська ТОВ НПП “Інформаційні Технології”.

Обидві значно знизили ціну в процесі торгів. “GNI SOFTWARE” LTD спершу вимагала за роботу майже 126 млн гривень, ТОВ НПП “Інформаційні Технології” — понад 139 млн гривень. У підсумку обидві знизили вартість до майже 96 млн з різницею у 5 тисяч гривень. Перевагу надали останнім. 4 березня тендер було завершено, переможця оголошено, 17 березня сторони уклали договір.

 

 

 
Коментарі (0)