ГоловнаНовини ЖКГТранспортУкрзалізниця відновила 13 складів електропоїздів та 2 дизель-поїзда

Укрзалізниця відновила 13 складів електропоїздів та 2 дизель-поїзда

У 2015 році Укрзалізниця витратила на планові ремонти та модернізацію парку поїздів приміського сполучення близько 470,8 млн гр

За вісім місяців поточного року залізничники відремонтували приміського рухомого складу на 324,2 млн грн., повідомляє перевізник. При цьому, як наголошують в компанії, з місцевих бюджетів не виділяються кошти на придбання рухомого складу для приміського залізничного сполучення. Таким чином, норми закону місцева влада ігнорує.  

Так, з метою покращення санітарно-технічного стану, відновлення справної роботи вузлів та агрегатів було виконано майже 4 тис. поточних ремонтів секцій електропоїздів майже на 150 млн грн. Капітальним ремонтом з подовженням терміну служби на заводах та в депо відремонтовано 63 секції електропоїздів (13 складів) майже на 170 млн грн та 2 склади дизель-поїздів на 4,2 млн грн.

У 2015 році Укрзалізниця витратила на планові ремонти та модернізацію парку поїздів приміського сполучення близько 470,8 млн грн. Але, на жаль, цих коштів катастрофічно недостатньо для утримання в належному стані існуючого парку моторвагонного рухомого складу та впровадження нових технічних рішень для покращення обслуговування пасажирів. Крім того, Укрзалізниця у 2015 році придбала сучасний дизель-поїзд вітчизняного виробництва.

Основна проблема приміського господарства – зношеність рухомого складу, – напряму  пов’язана з недостатнім фінансуванням сектору приміських перевезень. Зношеність парку електропоїздів складає майже 85%, парку дизель-поїздів – 92,4%. Середній вік електропоїздів вже досяг 32,5 року при встановленому виробниками терміну служби для переважної частини парку – 28 років, середній вік дизель-поїздів та рейкових автобусів – 28,9 року при встановленому виробниками терміні – 20 років.

У цілому стан наявного моторвагонного рухомого складу, основна кількість якого розроблялася і постачалася на залізниці у 1960-1970 роках, підійшов до критичної межі. Загалом на залізницях України невідкладно потребують проведення капітальних ремонтів 479 секцій електропоїздів (96 складів) та 61 склад дизель-поїздів.

Оновлення приміського пасажирського рухомого складу має відбуватися за спільного фінансування місцевими бюджетами та залізницями України –  відповідно до статті 10 Закону України «Про залізничний транспорт» будівництво і реконструкція (у тому числі електрифікація) залізничних ліній, вокзалів, пішохідних мостів і тунелів, пасажирських платформ та інших об'єктів залізничного транспорту, пов'язаних з обслуговуванням населення регіону, придбання електропоїздів та дизель-поїздів для приміського сполучення повинно здійснюватися за рахунок коштів залізниць із залученням коштів місцевих бюджетів, а також інших не заборонених законодавством коштів. 

 

 
Коментарі (0)