Подорожчання вартості квитків на залізничний вид транспорту не відповідає якості послуг, ціна квитка на проїзд у купейному вагоні не повинна перевищувати 200 грн. Таку думку висловив експерт громадської компанії
В'ячеслав Коновалов передає «
ГолосUA».
За словами експерта, це маніпулювання цифрами з боку «Укрзалізниці».
«Вони намагаються знімати вершки з того небагато, що у них залишилося. Адже львівський і одеський напрямки – найпопулярніші. Ще Харків. Буде падіння попиту. Це маніпуляції, збитки, але формули-то обгрунтовані, але ви скажіть, з якої стелі цифри ви взяли. Вони на це не відповідають», - заявив він.
За його словами, заяви про збитковість перевезень – маніпуляції з боку «Укрзалізниці», яка намагається збільшити вартість проїзду, аргументуючи це підвищенням класу поїздів. Така ж ситуація відбувається і з електричками, які масово стають «підвищеного комфорту».
«В районі 200 гривень – більш або менш адекватна ціна. Тобто, автоперевізники – вони ж не дурні, собі в мінус працювати не будуть. У них тарифи в районі 200 гривень. Тому розповідати, що 400 грн. – це дуже навіть оптимальна ціна – рубають гроші напередодні літнього сезону», - прокоментував експерт.
Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, у Росії запевняють, що двоколійна електрифікована залізниця Журавка-Міллерово протяжністю 122,5 км в обхід України буде повністю введена в експлуатацію в третьому кварталі 2017 року. Про це заявив заступник Міністра оборони РФ Дмитро Булґаков.
«Дорогу, яка будується в обхід України, планується здати з постійну експлуатацію в третьому кварталі 2017 року. Мова йде про всі 122,5 км залізниці», - сказав Булґавков.
За його словами, у міру готовності земляного полотна залізничні війська РФ приступлять до укладання рейко-шпальної решітки на всій дорозі.