Заплановане "Укрзалізницею" підвищення тарифів на вантажні перевезення призведе до того, що клієнти будуть масово переходити на перевезення автомобільним транспортом, а це зведе нанівець ефект від реалізації програми президента "Велике будівництво". Про це під час прес-конференції заявив генеральний директор Федерації роботодавців транспорту України Володимир Гусак.
"Найсумніше, що" Укрзалізниця "за таке підвищення тарифів не отримає очікуваних доходів." Укрзалізниця "заявляє, що там має бути десь 2 млрд. Грн. До кінця цього року і 10 млрд. Грн. Додатково в наступному році. Але цих грошей не буде, тому що ми побачимо прискорене втеча клієнтів від "Укрзалізниці", перш за все - на автомобільні дороги ", - сказав він, передає УНІАН.
За словами Гусака, збільшення навантаження на автомобільні дороги фактично зведе нанівець ефект від реалізації програми "Велике будівництво".
"Дороги будуть руйнуватися швидше, і це зведе нанівець ефект від реалізації програми президента України. Більш того, через подорожчання вартості перевезення основних будівельних матеріалів зменшиться і сам обсяг" Великого будівництва ", адже навряд чи хтось дасть додаткові гроші, а витрати зростуть ", - сказав він.
"Укрзалізниця" в два етапи планує підвищити тарифи на вантажні залізничні перевезення, щоб поліпшити свої фінансові можливості.
Як сказано в наказі Мінінфраструктури, з 1 вересня будуть підвищені на 8% тарифи на перевезення вантажів першого й другого тарифних класів. Наступний етап підвищення на ці класи вантажів передбачено провести з 1 січня 2022 р .: на 20,4% і на 6,5% відповідно.