ГоловнаНовини ЖКГТранспорт«Укрзалізниця» переведе стрілки

«Укрзалізниця» переведе стрілки

Планами Укрзалізниці в поточному році передбачено оновити всіма видами ремонтів 2712 км колії, замінити на нові – 684 стрілочних переводи, старопридатні 520 та відремонтувати – 550 стрілочних переводів.

Планами Укрзалізниці в поточному році передбачено оновити всіма видами ремонтів 2712 км колії, замінити на нові – 684 стрілочних переводи, старопридатні 520 та відремонтувати – 550 стрілочних переводів. Виконання колійних робіт дозволяє пасажирським та вантажним поїздам рухатися з більшою  швидкістю, відповідно збільшується пропускна спроможність та підвищується рівень безпеки руху.

Про це «У.К.» повідомили в прес-службі компанії.
 
За словами першого заступника начальника Головного управління колійного господарства Олексія Віннічука, основні обсяги робіт у другому півріччі планується виконати на Придніпровській та Одеській залізницях. Оновлюватиметься хід на Крим та Кривий Ріг; колії по маршруту Синельникове-Лозова; П’ятихатський напрямок, де ходять вантажні та пасажирські поїзди, зокрема, Дніпропетровський експрес.
 
На Одеській залізниці будуть виконуватиметься роботи на основних вантажних ходах у напрямку портів Одеського регіону, з Донецької та Придніпровської залізниці, через Знам’янку та П’ятихатки. В результаті виконаних робіт будуть зняті обмеження і швидкість руху збільшиться з 60 до 80 км/год для вантажних та 100-120 для пасажирських поїздів.
 
Під час підготовки до Євро-2012 залізничники в стислі терміни модернізували колії на напрямках швидкісного руху, що зв’язав між собою Київ та найбільші обласні центри України. З січня по червень на залізницях України відремонтовано різними видами ремонту 1239 км колій, зокрема, модернізовано 255,3 км; 264 км капітально відремонтовано; 344 км відремонтовано середнім ремонтом та оновлено КОР (капітально оздоровчим ремонтом) – 376,1 км. Майже по всіх показниках перевиконано план ремонту. Колійники замінили на нові 482, на старопридатні – 453 та відремонтували 290 стрілочних переводів.
 
Водночас, виконання пріоритетних колійних робіт на швидкісному пасажирському коридорі залишило поза увагою планові ремонти на інших напрямках. «В цьому році Укрзалізниця зосередила зусилля на напрямках впровадження швидкісного руху поїздів. Основні роботи виконувалися на напрямках Київ-Гребінка-Лозова-Донецьк та Київ-Коростень-Здолбунів-Львів, зокрема електрифікація та розподіл вантажного та пасажирського руху. На деяких ділянках тепер потрібно надолужувати або переносити роботи на наступний рік, а швидкість руху обмежувати. – пояснив перший заступник начальника Головного управління колійного господарства Олексій Віннічук. – Через дефіцит коштів, що виділяються на підтримку інфраструктури у робочому стані, кількість прострочених ремонтів у колійному господарстві зростає».
 
Коментарі (0)