ГоловнаНовини ЖКГТранспортУкрзалізниця рятуватиме від весняних паводків

Укрзалізниця рятуватиме від весняних паводків

Відповідно до оперативних планів на всіх залізницях створені штаби швидкого реагування, проводяться додаткові заходи щодо забезпечення надійної експлуатації ділянок залізничної полотнини, що знаходяться в складних інженерно-геологічних умовах.

Залізничники готові забезпечити рух поїздів під час весняних паводків. Про протипаводкові заходи колійних господарств залізниць розповів заступник начальника Головного управління
колійного господарства Укрзалізниці Георгій Лінник.

Про це «У.К.» повідомили у прес-службі Укрзалізниці.

«Ми передбачаємо різні варіанти розвитку подій. Заходи щодо  забезпечення стабільної і надійної роботи залізничного транспорту, схоронності наших інженерних споруджень у період льодоходу і весняного паводка заплановані завчасно (ще з грудня минулого року) і планово виконуються. Колійники ведуть планові обстеження водойм, розташованих вище залізниць. Регулярно проводяться огляди укосів насипів, деформації яких становлять найбільшу небезпеку в період весняного сніготанення. Це непомітна, на перший погляд, рутинна робота, але саме вона дозволяє вчасно виявити можливі деформації, уникнути аварійних ситуацій».

Відповідно до оперативних планів на всіх залізницях створені штаби швидкого реагування, проводяться додаткові заходи щодо забезпечення надійної експлуатації ділянок залізничної полотнини, що знаходяться в складних інженерно-геологічних умовах.

Аналізуючи досвід роботи минулих років, в кар'єрах Укрзалізниці створено аварійний запас  щебеню, бутового каменю (близько 5 тис. м³). Звідки при потребі його доставлять до місць проведення протиаварійних заходів. З огляду на місцеві умови, найбільшу кількість — 12 проти розмивних поїздів сформовано на Львівській залізниці, у складі яких у «бойовій» готовності знаходяться 53 вагона, завантажені мішками з піском, щебенем, бутовим каменем. На Південній дорозі сформовані 13 «водопоїздів», укомплектованих цистернами і помпами, призначених для відкачки води з дренажних систем.

У локомотивних депо в цьому зв'язку проводяться технічне навчання та інструктажі. Всі ділянки земляного полотна, що визнані небезпечними, взяті під особливий контроль. Також ведеться щодобове спостереження за рівнем води в ріках у залізничних мостів. Колійники збивають лід, щоб послабити його тиск на мостові опори.

На всіх залізницях створений аварійний запас протирозмивних матеріалів для приборкування великої води. «Тільки в одному випадку буде надзвичайно складно протистояти стихії: це якщо підуть непередбачені зливові дощі. Наслідки таких дощів у 2010 році ми переборювали більше року. Зараз усі зруйновані тоді об'єкти уже відновлені, сподіваємося, нічого подібного більше не трапиться», — висловив надії залізничників Георгій Лінник.

Анна Недогибченко

 
Коментарі (0)