Пропускна здатність нового залізничного тунелю, що сполучає Львівську область із Закарпаттям, вдвічі вища, ніж старого
У четвер, 24 травня, державне підприємство «Укрзалізниця» відкрило рух новим Бескидським тунелем.
«Дав дозвіл на рух новим двоколійним Бескидським тунелем. Крізь тунель пройшов перший вантажний поїзд. Рух пасажирських стартує уже завтра (25 травня. – Ред.), поїздом «Одеса – Ужгород», – повідомив на своїй сторінці в Facebook в. о. голови правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов.
Цей залізничний тунель став частиною V Критського міжнародного транспортного коридору, що проходить маршрутом Трієст (Італія) – Любляна (Словенія) – Будапешт (Угорщина) – Братислава (Словаччина) – Ужгород – Львів.
Двоколійний тунель, на який припадатиме 60% залізничних перевезень між Україною та Європейською Союзом, збільшить пропускну здатність цієї ділянки міжнародного коридору вдвічі – з 40-45 пар до 100 пар поїздів на добу.
Поїзди зможуть проїжджати через новий Бескидський тунель на швидкості 60 км/год, тоді як у старому одноколійному вони не могли рухатися швидше за 40 км/год.
Євген Кравцов зазначив, що в разі закриття залізничного сполучення через Бескиди Україна щорічно втрачала б до 2 млрд грн.
Старий 132-річний тунель, розташований в 30 м від нового, буде законсервовано. «Укрзалізниця» планує використовувати його для можливої евакуації людей, тому між двома тунелями було побудовано три евакуаційних переходи.