ГоловнаНовини ЖКГТранспорт«Укрзалізниця» визначилася з ділянками колійного ремонту

«Укрзалізниця» визначилася з ділянками колійного ремонту

Цьогоріч «Укрзалізниця» має намір відремонтувати понад 300 км магістралей з укладанням подовжених рейок безстикової колії. На ці цілі спрямують 3 млрд грн.

Цьогоріч «Укрзалізниця» продовжуватиме ремонт колії. Зокрема, заплановано реконструювати 322,4 км магістралей з укладанням подовжених рейок безстикової колії.  Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі Державної адміністрації залізничного транспорту.

Найбільший обсяг реконструкцій колії запланувала на 2014 рік Південно–Західна залізниця – 77 км. З них Київ–Козятин–Жмеринка–Підволочиськ – 39,9 км, Жмеринка–Вапнярка – 22,4 км, Козятин–Шепетівка – 2,2 км, Київ–Ніжин–Зернове – 12,5 км.

На другому місці за обсягами реконструкції Придніпровська залізниця, що планує оновити 61,6 км. Зокрема, Горяїнове–Діївка – 4,67 км, Верхівцеве–Верхньодніпровськ – 11,19 км, Висунь–Тимкове – 7,6 км, Тік–Підстепне –1,65 км, Нікополь–Марганець – 3,72 км, Канцерівка–Мирова – 3,78 км, Плодородне – 1,16 км, Єфремівка–Елеваторна – 5,46, Краснопартизанська–Єфремівка – 4,57 км, Сокологірне–Якимівка –17,8 км.

На Донецькій залізниці буде реконструйовано 59,96 км, на наступних напрямках: Чаплине–Ясинувата – 30,2 км, Дебальцеве–Вільхове – 14,5 км, Микитівка–Дебальцеве – 15,27 км.

На Одеській залізниці для збільшення пропускної спроможності на напрямках до чорноморських портів у цьому році планується реконструювати 55,6 км, зокрема, на напрямку Таганча–Сотники загальною протяжністю           9,8 км, Корсунь–Городище – 22,4 км, Панаївка–Користівка — 12,8 км, Зелена–Яковлівка — 10,6 км, будівництво 2-х колій — 4,1 км.

На Південній залізниці буде реконструйовано 46 км на наступних  напрямках: Тополі–Дворічна – 18 км, Гребінка–Пост 143 – 7,7 км, Межа Південної–Тополі – 4,8 км, Мончанове–Заоскілля – 10 км, Бурти–Межа Південної – 5,9 км.

Львівські залізничники виконають реконструкції 23,3 км магістралей на ділянках Гребенів–Тухла, ст.Гребенів – 3,5 км, Лавочкне–Бескид, ст.Лавочне – 5,7 км, Бескид-Скотарське – 1,0, Скотарське–Воловець, ст.Скотарське – 4,4 км, Сихів–Давидів – 7,1 км, ст.Дубно – 1,5.   

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, щорічна потреба фінансування колійної інфраструктури залізниць складає 6,8 млрд грн. Найбільшу проблему становлять прострочені терміни капітальних ремонтів залізничної інфраструктури, від стану якої залежить швидкість та безпека руху поїздів. Залізничники планують спрямувати у колійне господарство більше 3 млрд грн.

 
Коментарі (0)