ГоловнаНовини ЖКГУкрзалізниця працює собі у збиток?

Укрзалізниця працює собі у збиток?

Пасажирський сектор залізничного транспорту має переходити на нові принципи організації і технологію роботи.Про це заявив генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак, підбиваючи фінансово-економічні підсумки роботи залізничного транспорту України за перше півріччя 2011 року, інформує ІА «Украї

Пасажирський сектор залізничного транспорту має переходити на нові принципи організації і технологію роботи.

Про це заявив генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак, підбиваючи фінансово-економічні підсумки роботи залізничного транспорту України за перше півріччя 2011 року, інформує ІА «Україна Комунальна».

«Збитки за перевезення пасажирів у дальньому сполученні за І півріччя поточного року вже склали близько 3,8 млрд грн. Компенсація за перевезення пільгових категорій пасажирів – на рівні 25%. При цьому у нас курсують поїзди по 3-5 вагонів чи наповнені на 15-20%. Також аналіз показав, що є зупинки, де місяцями немає жодного пасажира, а поїзди на них зупиняються. Звичайно, за таких умов експлуатаційні витрати будуть зростати у геометричній прогресії», — зазначив В.Козак. За його словами нині не ведеться аналіз заселеності та рентабельності пасажирських поїздів, адже технологія та нормативна база, за якими організовується робота, були прийняті ще за часів СРСР.

«Відсутня достатня горизонтальна комунікація між залізницями. Десь маємо надлишок локомотивів та вагонів, десь їх катастрофічно не вистачає. І при цьому жоден керівник не в змозі вийти з пропозиціями щодо перенаправлення рухомого складу на ті відрізки, які його потребують в першу чергу», — заявив генеральний директор Укрзалізниці.

Зважаючи на вищевикладене, очільник галузі дав доручення начальникам залізниць проаналізувати ситуацію та при складанні нового графіка враховувати усі чинники, що впливають на ефективність організації роботи з пасажирських перевезень. «Вимагаю від начальників залізниць врахувати мої вимоги: максимально переходити на денні поїзди, проаналізувати склади поїздів, зупинки, завантаження, максимальний час простою пасажирського вагону не повинен перевищувати 2-3 годин, зменшити затримки вагонів в пунктах оберту вагонів. Жоден господар не може собі дозволити простою локомотивів та вагонів іноді по 12-14 годин в пунктах оберту. А у нас такі факти є. У нас немає іншого шляху, ніж підвищувати ефективність використання наявного парку, скорочувати кількість пасажирських вагонів і за цей рахунок якісно модернізувати наявний пасажирських парк», — сказав Володимир Козак.

«У вересні проаналізуємо літній графік, за результатами літнього пасажиропотоку та відразу перейдемо до створення нового графіку на 2012-2013 рік до кінця року. Також буде перехід на нову технологію продажу проїзних документів і керування пасажирським парком», — повідомив генеральний директор Укрзалізниці. У першому кварталі 2012 року у Києві буде створено новий єдиний центр з обслуговування пасажирів, на який буде покладено завдання реалізації нової технології продажу пасажирських квитків».

 
Коментарі (0)