ГоловнаНовини ЖКГПолітикаУряд обурений роботою Нацкомісії

Уряд обурений роботою Нацкомісії

Прем’єр не задоволений роботою Нацкомісії. Очільник уряду скаржиться, що НКРЕКП «не виконує його доручень про спрощення процедури підключення до енергомереж».
Прем'єр Арсеній Яценюк скаржиться, що Нацкомісія з регулювання енергетики та комунальних послуг не виконує його доручень про спрощення процедури підключення до енергомереж. Про це очільник уряду заявив на годині запитань до уряду у Верховній Раді.
 
«Дозвольте мені сказати чесно, мене шляки трафляють від того, що я даю півроку доручення, правда органу, який мені не підлеглий (НКРЕКП – ред.). І вони мені часто-густо можуть тільки дулі крутити», - поскаржився пан Яценюк.
 
За його словами, через рішення НКРЕКП, яка не спрощує процедуру підключення до енергомереж, «люди просто платять дурні гроші, в тому числі приватним обленерго за підключення».
 
«Ми одні з найгірших у світі за стандартами підключення, і це просто вбиває наш рейтинг ведення бізнесу», - сказав Прем'єр.
 
Пан Яценюк повідомив, що йому обіцяли з НКРЕКП і Міненерго «зібратись і народити нові правила».
 
Як раніще повідомляла «Україна Комунальна», в Нацкомісії відзвітували про оснащення населення лічильниками природного газу. Найменше приладами обліку палива охоплена група споживачів, яка має лише газову плиту. Найбільше – абоненти з газовими котлами.
 
Коментарі (1)
Коля Пухов
15 Травня 2015 p. 22:26
Компания "Київенерго" поштою надсилає рахунки киянам з повідомленням про нібито існуючий борг по оплаті за електроенергію. Цей приписуваний борг, як правило, невеликий, порядка 100-200 гривень. Клієнт, перевіривши усі свої квитанції і впевнившись, що ніякого боргу немає, звичайно намагається потрапити на прийом до районного відділення "Київенерго". Зразу треба зауважити, що години прийому співпадають з годинами робочого часу, тобто сам візит до відділення вже сам по собі є збитковим для клієнта: він втрачає робочий час, а отже, і заробіток за цей час, не кажучи вже оплату проїзду до районного відділення і обратно. Змирившись з тим, що ці витрати йому ніхто не компенсує, клієнт все-таки приїздить до районнного відділення "Київенерго" щоб з"ясувати причину приписуваного боргу. Але виявляється, що потрапити на прийом саме по цьому питанню дуже непросто. Найчастіші причини відмови у прийомі -- це якась технічна неполадка або вичерпаний на поточний день ліміт відвідувачів. Таким чином, безрезультатно приїхавши декілька разів до районного відділення "Київенерго", клієнт приходить до думки, що дешевше було б оплатити той неіснуючий борг, ніж згаяти даремно стільки робочого часу.