Оскільки до цього часу питання плати за експлуатаційну готовність концесійних доріг не було врегульовано, фахівці Міністерства інфраструктури та «Укравтодору» й розробили цей порядок, інформує прес-служба міністерства.
«Прийняття такого документу дозволить перейти до практичної реалізації концесійних проектів будівництва автомобільних доріг в Україні, у тому числі з урахуванням даної моделі. Цей порядок захищає права і створює гарантії для інвесторів та дозволяє Україні разом з ними реалізовувати масштабні проекти з будівництва доріг європейського рівня на умовах державно-приватного партнерства», - прокоментував Віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул.
Нагадаємо, наразі визначено 7 проектів будівництва доріг на умовах концесії: Краковець-Львів-Броди-Рівне, КПП «Щербаківка»-Харків-Новомосковськ, І і ІІ черги Великої кільцевої дороги навколо Києва, Одеса-Монаші, Ульянівка-Миколаїв-Херсон-Красноперекопськ-Сімферополь, Дніпропетровськ-Запоріжжя-Мелітополь-Джанкой-Сімферополь, Дніпропетровськ-Решетилівка.
Як раніше повідомляв міністр, перший проект концесійного конкурсу буде розроблено до кінця цього року.
Як повідомляла раніше «Україна Комунальна», вартість будівництва одного кілометра дороги в Україні, залежно від категорії, може становити від 3 до 50 млн грн. Про це заявив голова «Укравтодору» Євген Прусенко.