Через втручання Державної аудиторської служби Укрзалізниця не стала укладати контракт з переможцем тендера на проєктування станцій Kyiv City Express.
Перший тендер оголосили у листопаді. В грудні провели торги, на яких брали чотири компанії:
ТОВ «Інститут проєктування інфраструктури транспорту»;
ТОВ «П.С. Білдінг»;
ТОВ «Ремтехнакладка»;
ТОВ «Урбан проект».
УЗ вирішила укласти договір з ТОВ «Ремтехнакладка», відхиливши дешевші пропозиції ТОВ «Інститут проєктування інфраструктури транспорту» та ТОВ «П.С. Білдінг». ДАСУ виявила порушення та зобов’язала Укрзалізницю повторно розглянути пропозиції або скасувати тендер. В результаті УЗ скасувала тендер й вже 1 лютого оголосила новий.
Очікувана вартість робіт становить 64,3 млн грн (раніше було 66,3 млн грн). За умовами переможець торгів має спроєктувати реконструкцію платформ на 30-ти станціях:
Київ – Північні платформи № 1, 2, 3;
Протасів Яр;
Київ-Демієвський;
Видубичі;
Лівий Берег;
Дарниця;
Русанівка;
Лівобережна;
Київ-Дніпровський;
Троєщина-2;
Троєщина;
Почайна;
Зеніт;
Вишгородська;
Сирець;
Рубежівський;
Борщагівка;
Київ-Волинський;
Караваєві Дачі;
Святошин;
Новобіличі;
Біличі;
Ірпінь;
Лісова Буча;
Буча;
Склозаводська;
Ворзель;
Кічеєве;
Немішаєве;
Клавдієве.
Усі станції мають стати інклюзивними, обладнаними турнікетами, мати енергоефективне освітлення, тактильну плитку, приміщення для персоналу, гучномовці, нові комунікації, туалети, антивандальні інформаційні табло, велопарковки, відеоспостереження й інше.