ГоловнаНовини ЖКГТранспортВ Києві почали готуватись до будівництва метро на Виноградар

В Києві почали готуватись до будівництва метро на Виноградар

На засіданні комісії Київради визначили, які земельні ділянки тимчасово відведуть під будмайданчики для будівництва метро на Виноградар.

На засіданні комісії Київради визначили, які земельні ділянки тимчасово відведуть під будмайданчики для будівництва метро на Виноградар.

Про це повідомляє телеканал «Київ» з посиланням на сайт Київської міської ради.

Напередодні, у середу, 21 березня, на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами депутати погодили надання дозволу на розроблення відповідного проекту землеустрою.

Йдеться про земельні ділянки орієнтовними площами 0,69 га, 0,98 га, 0,56 га, 0,09 га, 0,68 га, 0,11 га, 0,29 га, 1,64 га, 0,11 га, які належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва.

Вони надаються в оренду на 7 років під влаштування будівельних майданчиків для будівництва об'єктів дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції метро «Сирець» на житловий масив Виноградар.

«У системі prozoRRo триває закупівля послуг генерального підрядника. Відведення земельних ділянок вздовж майбутньої траси метро, на яких будуть розгорнуті будівельні майданчики, – це один із документальних етапів перед тим, як стартують роботи безпосередньо на землі», – вважає голова постійної комісії з питань транспорту, зв’язку та реклами Олексій Окопний.

Після завершення будівництва ділянки у межах станцій буде обслуговувати КП «Київський метрополітен», а решта будуть повернуті до міських земель загального користування.

У бюджеті на 2018 рік Київрада передбачила 1,5 млрд гривень на будівництво метро на Виноградар, і за потреби планує збільшити ці видатки до 2,5 млрд при коригуванні бюджету протягом року.

Згідно з ухваленим ТЕО, ділянка метро на Виноградар від станції «Сирець» включає 4 перспективні станції: перша черга – «Мостицька» і «Проспект Правди», друга – відгалуження на «Виноградар», третя – станція «Вул. Маршала Гречка» і електродепо. Загальна протяжність ділянки 7,4 км, вартість – майже 11,2 млрд.

 

 
Коментарі (0)