ГоловнаНовини ЖКГБлагоустрійВ столиці продовжують демонтувати незаконну рекламу

В столиці продовжують демонтувати незаконну рекламу

У червні в Києві демонтовано 657 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 280 одиниць демонтовано власниками
У червні в Києві демонтовано 657 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 280 одиниць демонтовано власниками.
 
Упродовж червня демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:
 
тимчасова виносна спеціальна конструкція – 91;
тумба, що стоїть окремо – 143;
щит, що стоїть окремо – 43;
банер – 61;
вивіска – 97;
кронштейн – 51;
лайтпостер, що стоїть окремо – 63;
конструкції на даху – 3;
холдер – 62;
електронне табло – 5;
прапор, прапорець – 1;
транспорт – 4;
лайтпостер на фасаді – 32;
щит на фасаді – 1.
 
Станом на кінець червня у Києві налічується 49732 рекламні засоби різних типів, із яких без порушень – 12929. Із усіх 49732-х наявних засобів: 27053 – вивіски та кронштейни, 5731– щити, що стоять окремо, 2054 – лайтпостери, що стоять окремо тощо.
 
Нагадаємо, що упродовж травня в Києві демонтовано 458 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 245 одиниць демонтовано власниками.
 
Нові правила уточнюють дозволені і заборонені формати конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами). 

 
Коментарі (0)