ГоловнаНовини ЖКГТранспортВ Україні почне працювати ще один лоукостер

В Україні почне працювати ще один лоукостер

Eurowings може включити Україну в свою сітку польотів тільки за певних умов. Повідомив екс-заступник міністра інфраструктури, транспортний експерт Олександр Кава, шанси, що в Україні в наступному році з’явиться ще один європейський авіаперевізник «лоукост

Як повідомив екс-заступник міністра інфраструктури, транспортний експерт Олександр Кава, шанси, що в Україні в наступному році з’явиться ще один європейський авіаперевізник «лоукостер» – німецька Eurowings, (раніше це анонсував директор аеропорту «Бориспіль» Павло Рябікін), є. Але існують нюанси, інформує еizvestia.com.

«Авіаперевезення – такий же вид бізнесу, як і будь-який інший. Відповідно, якщо в Україні міжнародні пасажирські авіаперевезення як вид послуг раптом стануть у пригоді, то літати до нас, безумовно, почнуть і нові закордонні авіакомпанії – як мережеві, так і лоукостер. Це твердження справедливо і щодо лоукостера Eurowings, що є дочірньою структурою великого мережевого перевізника Lufthansa», – пояснює Кава.

При цьому він підкреслює – в цілому на сьогодні в Україні активно літає менше 5 % українців.

Експерт зазначає: якщо в Eurowings порахують, що попит на авіаперевезення у напрямку Дюссельдорф – Київ чи Берлін – Київ є і він істотний, авіакомпанія, безумовно, стане розглядати Україну як потенційний напрямок.

«Зараз перевезення між Україною та Німеччиною здійснюють три авіакомпанії, одна з них працює в бюджетному сегменті. Візьмемо, наприклад, авіакомпанію Wizz Air – сьогодні вона виконує рейси між Києвом і сімома містами Німеччини, але на кожній лінії частота не перевищує 2-3 рейси на тиждень», – підкреслює Олександр Кава.

Екс-заступник міністра інфраструктури також повідомив, що у Germanwings (у 2015 році авіакомпанія змінила назву на Eurowings) вже був досвід польотів в Бориспіль.

«Вони запустили рейси за цим напрямком у 2009 році,«відлітали »всього сезон і закрили їх. Напрямок виявилося абсолютно нецікавим», – розповідає Олександр Кава.

Він повідомляє, що в 2012 році Lufthansa в цілому змінила свою бізнес-стратегію.

«Безпосередньо Lufthansa стала здійснювати польоти тільки з двох німецьких хабів – аеропортів у Франкфурті-на-Майні і Мюнхені. А рейси з інших міст Німеччини, таких як Берлін, Гамбург і Дюссельдорф, були передані дочірній авіакомпанії – лоукостер Eurowings. Базовим для цієї авіакомпанії став аеропорт Дюссельдорфа.

 

 
Коментарі (0)