У Вінниці чиновники прагнуть звільнити місто від маршруток, саме від яких, на думку урядників, найбільше аварійних ситуацій і заторів.
Приватних перевізників вже попередили, що дію ліцензій не подовжуватимуть, а водіям пропонують пересісти на електротранспорт.
Більшість маршрутів припинить своє існування всередині лютого. «15-20 років накатувались маршрути, а тепер одна людина хоче це собі забрати», – нарікають водії.
Міська влада вирішила, що містян обслуговуватимуть лише трамваї і тролейбуси. А маршрутки хіба що підвозитимуть пасажирів до зупинок електротранспорту.
«Я не думаю, що ми забираємо у когось якусь роботу. Кожен виконує свою роботу і як би доповняє один одного», – керівник Вінницького трамвайно-тролейбусного управління Володимир Бугайчук.
Пасажири в свою чергу займають сторону невдоволених маршрутників та запевняють, що чиновники позбавили їх права вибору. Кажуть, трамваї і тролейбуси нагадують їм радянські часи.
«Це є скотовози. Маршрутка це є трошки вищий рівень, коли людина може комфортно доїхати до місяця, куди їй потрібно», – запевняють місцеві жителі.
Однак, мер міста Володимир Гройсман запевняє, що зі скороченням маршрутних таксі буде більше ладу на дорогах. Зникнуть затори – навіть тролейбуси швидше поїдуть.
«А якщо вже говорити про ДТП – за рік електротранспорт був причетний до 9 аварій, за участю маршруток їх сталося 700», – повідомляє мер.
На часі електротранспорт перевозить 75% вінничан, а має охопити 90. Нову схему руху без затримок розробляли спільно з науковцями технічного університету та радилися з водіями маршруток.
Безробітних водіїв маршруток запрошують пересісти за кермо трамваїв чи тролейбусів. Щоправда, чиновники уточнюють – наразі це лише експеримент – якщо городяни його не оцінять – шукатимуть альтернативу.
Джерело - ТСН