ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГВсю київську комуналку об'єднають в одну платіжку

ІНФОГРАФІКА:

Весняне зростання пенсій та комуналки. Що швидше?


Доля комуналки в пенсії


Порівняння комунальних тарифів: Україна і США


Наскільки зросте ціна на електроенергію для населення з 1 березня 2017р


Головні досягнення уряду-2016


Як зростання «мінімалки» до 3200 грн вплине на пересічних українців


Норми споживання природного газу


Скільки заплатимо за житло після 1-го липня 2016р.


 

Як виростуть тарифи на ЖКП після подорожчання газу


Тарифи та соцстандарти діючі з 1 травня 2016р


Хто відповідає за якість електропостачання?




Управління багатоквартирним будинком


 
Які лампочки економніші


 
Нові рахунки за газ



Видобуток сланцевого газу

 
Баланс газу в українських ПСГ



Вартість опалювального сезону 2015-2016


 

Loading...

Всю київську комуналку об'єднають в одну платіжку

Київська влада хоче об'єднати всі житлово-комунальні послуги в одну квитанцію, сплатити яку можна буде через інтернет.

Про це повідомив керівник Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров, передає прес-служба Київради.

«У нас ідея — створити єдину квитанцію. Зараз у нас безліч платіжок, і не тільки літні люди, а й ми губимося кому, за що і скільки платити», — сказав він.

За його словами, зараз головний інформаційно-обчислювальний центр готовий організувати єдиний платіжний документ.

«Щоб принаймні хоч в електронному вигляді можна було заплатити один раз з свого кабінету», — сказав Назаров.

 

 
Коментарі (1)
Коля
18 Травня 2017 p. 21:22
Як ви думаєте, для чого провадяться постійні зміни формату платіжок? Я думаю, що це робиться з метою приписування штучних "боргів" побутовим споживачам. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Часто при зміні форми платіжок споживачам штучно приписується "борг", якого довести "помилковість" досить непросто, адже нові і старі форми платіжок, як правило, мають різні реквізити. Так, наприклад, АК "Київводоканал", при запровадженні нової форми платіжки , у травні 2016 р. , штучно, просто так від стелі, поприписував "борги " побутовим споживачам. "Київводоканал" вимагає, щоб споживач у свій власний робочий час та за власний рахунок привозив до них оплачені квитанції та довідки про субсидії (та їх ксерокопії) за попередні роки, і тоді заяву про штучний "борг" буде розглянуто . Аналогічно "Київгаз", ставши "Київгазенерджи", при запровадженні нової форми платіжки також приписав штучні "борги" побутовим споживачам, і включив їх у суму "До сплати". І споживачі, плюючись та клянучи, сплатили ті штучно придумані "борги". ... Ще раніше, "Київенерго" при запровадженні "рахунків" замість абонкнижок по сплаті за електроенергію приписуванням штучних " боргів" пообскубло сотні тисяч сумлінних споживачів.... -------------------------------------------------------------------------------------------- Тепер знову готується зміна формату платіжок, а отже, і нова хвиля приписування штучних "боргів".
Loading...

загрузка...
 
Loading...