На межі Львівської та Закарпатської областей на перегоні Бескид-Скотарське розпочалося будівництво нового двоколійного залізничного Бескидського тунелю. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі «Укрзалізниці».
Зокрема, на сьогодні завершено підготовчі роботи на суму 122 млн. 436 тис. грн., з них за власні кошти Львівської залізниці – на 71млн 531 тис. грн., за кошти ЄБРР – на 50 млн 905 тис. грн.
Нагадаємо, згідно з календарним графіком будівництво Бескидського тунелю має закінчитися у 2016 році.
Новий двоколійний тунель будується на відстані 30 метрів зліва від діючого. Нова штучна споруда, довжиною 1764,5 м, проляже на 182-метровій глибині від поверхні Бескидського хребта (781-807 м над рівнем моря).
Після будівництва нового двоколійного тунелю пропускна спроможність збільшиться із 47 до 100 пар поїздів на добу та швидкість проходження тунелю зросте з 40 до 60 км/год.
Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, за словами начальника відокремленого відділу з будівництва Бескидського тунелю Володимира Харлана, оскільки будівництво об’єкту вестиметься безперервно у три зміни, то сформовано достатній запас будівельних матеріалів. Для будівництва тунелю буде використано понад 81 куб. метр бетону та понад 7 тис. тонн армованих конструкцій. Будівельні матеріали постачатимуть українські виробники.