ГоловнаНовини ЖКГТранспортЗ балансу «Київоблавтодору» знімуть Велику Кільцеву дорогу

З балансу «Київоблавтодору» знімуть Велику Кільцеву дорогу

В Київраді мають намір забрати у власність міста ділянки Великої Кільцевої дороги, що перебувають на балансі "Київоблавтодору".

 

В Київраді мають намір забрати у власність міста ділянки Великої Кільцевої дороги, що перебувають на балансі "Київоблавтодору".

Ділянки Великої Кільцевої автомобільної дороги в Києві, які перебувають на балансі " Київоблавтодору ", перейдуть на баланс столиці.

Відповідне рішення підтримали 85 депутатів Київської міської ради на засіданні в середу, йдеться в повідомленні "Інтерфакс-України".

За словами секретаря Київради Володимира Прокопіва, це рішення дасть змогу місту завершити ремонт магістралі.

"Ми маємо дуже дивну ситуацію, коли київська Окружна дорога практично відремонтована – 90% дороги в хорошому стані, а 10% в катастрофічному. Ми не доробили дорогу через бюрократичну казуїстику: частина дороги належить Києву та перебуває на балансі "Київавтодору", а частина перебуває на балансі у "Київоблавтодорі". На жаль, переговори протягом трьох років не дали результату. Іншого шляху зробити нормальну Окружну дорогу, яка розвантажить місто, крім як взяти ці ділянки дороги на баланс міста, я не бачу", - зазначив В.Прокопів.

Як повідомлялося раніше з посиланням на директора "Київавтодору" Олександра Густєлєва, ділянку Великої Окружної дороги, що перебуває на балансі цього підприємства, було капітально відремонтовано в 2017 році.

Нагадаємо, на початку травня "Київавтодор" розпочав комплексне оновлення магістральних напрямків.

Також у минулому році була капітально відремонтована ділянка Кільцевої дороги, яка знаходиться на балансі підприємств «Київавтодору» (частина Кільцевої дороги знаходиться на балансі Служби автомобільних доріг Київської області), шляхопроводи на перетині Кільцевої дороги та просп. Перемоги, а також на Одеській площі.

Нагадаємо, раніше в уряді назвали 3 варіанти фінансування будівництва Великої кільцевої автодороги навколо Києва: за рахунок держбюджету, залучення міжнародних інвесторів або на умовах концесії.

 

 
Коментарі (0)