ГоловнаВибір редакціїТранспортЗі столичного «Іподрому» в жовтні підуть поїзди

Зі столичного «Іподрому» в жовтні підуть поїзди

Нову станцію метрополітену «Іподром» обіцяють відкрити вже в жовтні.

Про це «У.К.» повідомили в прес-службі КМДА.

«Станційний комплекс наразі готовий на 90%, і, як запевняють будівельники, у жовтні ми зможемо здійснити тут пробний пуск потяга та відкрити станцію для пасажирів. Далі метробудівці завершуватимуть роботи з будівництва кінцевої станції Куренівсько-Червоноармійської лінії – «Теремки». А одразу після цього усю техніку буде транспортовано для початку зведення 4-ї лінії метро у напрямку Троєщини. Також у планах на наступний рік – добудова станції «Львівська брама», – заявив очільник КМДА Олександр Попов.

Також посадовець додав, що міська влада розглядає можливість добудови у майбутньому ще однієї станції метрополітену у Голосіївському районі, адже за кілька років тут зведуть 40-50 тис. кв. м житла.

Генеральний директор ПАТ «Київметробуд» Володимир Петренко зауважив, що будівельники працювали у вкрай непростих умовах від станції метро «Либідська» до станції «Теремки».

«На цій дільниці дуже багато підземних водоймищ і рік, тому роботи були значно ускладнені. Але завдяки використанню сучасної спецтехніки, ми вже завершуємо будівництво», – підкреслив він.

Довідково: дільниця Київського метрополітену від станції «Виставковий центр» до Одеської площі - продовження Куренівсько-Червоноармійської лінії у південному напрямку.

Генеральний підрядник будівництва – ПАТ «Київметробуд» розпочав будівництво дільниці в січні 2012 року. Роботи відбуваються в цілодобовому режимі у кілька змін.

Одночасно виконуються будівельно-монтажні роботи в обох перегінних тунелях, на двох станційних комплексах, притунельних спорудах, із зони будівництва виносяться міські інженерно-технічні мережі і комунікації.

Станом на 3 вересня повністю закінчено проходку і укладку верхньої будови колії правого і лівого перегінних тунелів від станції «Виставковий центр» до станції «Іподром», у побудованих спорудах розпочаті архітектурно-оздоблювальні і спеціальні монтажні роботи, виконуються роботи з огородження «стіною в ґрунті» котловану станційного комплексу «Теремки» та тупиків за станцією.

Станції мілкого закладання, що будуються, не передбачають встановлення ескалаторів. Проте для пасажирів з особливими потребами проектом передбачені спеціальні ліфти, звукові інформатори напрямків руху, рельєфні обмежувачі на платформі станції та кольорові обмежувачі на східцях.

У побудованих підземних спорудах розпочато монтаж обладнання технологічного, вентиляційного, санітарно-технічного, електротехнічного устаткування, систем зв’язку. До кінця поточного тижня підстанція метрополітену буде укомплектована на 100%, а вже до кінця місяця тут буде повністю завершене встановлення вентиляційного, санітарно-технічного, електротехнічного та освітлювального устаткування. Ліфти, пристрої автоматизованого управління рухом поїздів, протипожежна автоматика, кабельно-провідникові вироби будуть поставлені на початку жовтня.

 
Коментарі (0)