У вересні столичні споживачі отримають повністю оновлені квитанції за для оплати за спожиту воду та водовідведення.
У квитанціях за спожиту воду та водовідведення за серпень 2017 року, яку кияни отримають у вересні, відбулися деякі зміни, покликані надати споживачам більш детальну та зрозумілу інформацію.
Про це зазначила під час прес-брифінгу щодо роз’яснення інформації в рахунках за житлово-комунальні послуги заступник директора структурного відокремленого підрозділу роботи зі споживачами ЦКС Вікторія Вітман, передає прес-служба КМДА.
Так, за її словами, зміни стосуються таких полів:
«борг/переплата» – містить дані про фінансовий стан в особовому рахунку на початок місяця, за який проводиться нарахування;
«субсидія/пільга» – містить суму нарахованої у поточному місяці пільги або субсидії;
«обов’язкова плата» – із приміткою про те, що зазначені суми мають інформаційний характер.
Також є нове поле у блоці нарахувань за холодну воду – «Для нарахувань на наступний місяць», в яке треба вносити покази квартирних лічильників.
У верхній частині повідомлення з’явився абонентський номер споживача. Окрім того, у кожному блоці є інформація про виконавця послуги.
Наразі в КМДА вкотре наголосили, що для отримання пільг споживачам необхідно вчасно розраховуватись за послуги ЖКГ.
Нагадаємо, відповідно до Закону «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який набрав чинності 2 серпня 2017 року, абоненти повинні надавати постачальникам показання приладів обліку.
«Для нарахувань, які б відповідали фактичним обсягам споживання, необхідно щомісячно – після 10-го числа – повідомляти дані лічильників холодного і гарячого водопостачання», – наголосив Юрій Терещенко, заступник директора Розрахункового департаменту «Київводоканалу».
Передавати дані можна одним із наступних способів (на вибір):
- записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах. Обов’язково зверніть увагу оператора на необхідність коректного внесення показань у систему;
- через сайт vodokanal.kiev.ua:
- за посиланням: «Лічильники – надати показники»;
- за посиланням: «Особистий кабінет» (працює у тестовому режимі).
- за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який із них на смартфон, знайти та приєднатись до паблік-аккаунту «Київводоканал», відправити тестове повідомлення. Далі потрібно діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота;
- за телефоном контакт-центру «Київводоканалу»: (044)-202-02-02 – у будь-який час можна продиктувати дані на автовідповідач, не очікуючи з’єднання з оператором. Або ЦКС: (044)-247-40-40;
- через центри обслуговування «Київводоканалу» та ЦКС;
- через оновлений сайт «Центральної диспетчерської служби з питань житлово-комунального господарства» із розширеним спектром сервісів, на якому окремо виділені питання «Київводоканалу».