ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГЗ вересня кияни отримають оновлені квитанції за ЖКП

З вересня кияни отримають оновлені квитанції за ЖКП

У вересні столичні споживачі отримають повністю оновлені квитанції за для оплати за спожиту воду та водовідведення.

У вересні столичні споживачі отримають повністю оновлені квитанції за для оплати за спожиту воду та водовідведення.

У квитанціях за спожиту воду та водовідведення за серпень 2017 року, яку кияни отримають у вересні, відбулися деякі зміни, покликані надати споживачам більш детальну та зрозумілу інформацію.

 Про це зазначила під час прес-брифінгу щодо роз’яснення інформації в рахунках за житлово-комунальні послуги заступник директора структурного відокремленого підрозділу роботи зі споживачами ЦКС Вікторія Вітман, передає прес-служба КМДА.

Так, за її словами, зміни стосуються таких полів:

«борг/переплата» – містить дані про фінансовий стан в особовому рахунку на початок місяця, за який проводиться нарахування;

«субсидія/пільга» – містить суму нарахованої у поточному місяці пільги або субсидії;

«обов’язкова плата» – із приміткою про те, що зазначені суми мають інформаційний характер.

Також є нове поле у блоці нарахувань за холодну воду – «Для нарахувань на наступний місяць», в яке треба вносити покази квартирних лічильників.

У верхній частині повідомлення з’явився абонентський номер споживача. Окрім того, у кожному блоці є інформація про виконавця послуги.

Наразі в КМДА вкотре наголосили, що для отримання пільг споживачам необхідно вчасно розраховуватись за послуги ЖКГ.

Нагадаємо, відповідно до Закону «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який набрав чинності 2 серпня 2017 року, абоненти повинні надавати постачальникам показання приладів обліку.

«Для нарахувань, які б відповідали фактичним обсягам споживання, необхідно щомісячно – після 10-го числа – повідомляти дані лічильників холодного і гарячого водопостачання», – наголосив Юрій Терещенко, заступник директора Розрахункового департаменту «Київводоканалу».

Передавати дані можна одним із наступних способів (на вибір):

- записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах. Обов’язково зверніть увагу оператора на необхідність коректного внесення показань у систему;

- через сайт vodokanal.kiev.ua:

- за посиланням: «Лічильники – надати показники»;

- за посиланням: «Особистий кабінет» (працює у тестовому режимі).

- за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який із них на смартфон, знайти та приєднатись до паблік-аккаунту «Київводоканал», відправити тестове повідомлення. Далі потрібно діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота;

- за телефоном контакт-центру «Київводоканалу»: (044)-202-02-02 – у будь-який час можна продиктувати дані на автовідповідач, не очікуючи з’єднання з оператором. Або ЦКС: (044)-247-40-40;

- через центри обслуговування «Київводоканалу» та ЦКС;

- через оновлений сайт «Центральної диспетчерської служби з питань житлово-комунального господарства» із розширеним спектром сервісів, на якому окремо виділені питання «Київводоканалу».

 

 
Коментарі (2)
Коля Пухов
14 Вересня 2017 p. 17:31
Держструктури на кшталт "Київводоканалу" придумали відносно новий шахрайський прийом додаткового витягування грошей з побутових споживачів. Цей прийом полягає у періодичній зміні формату платіжок. ---------------------------------------- Часто при зміні форми платіжок споживачам штучно приписується борг , якого довести "помилковість" досить непросто, адже нові і старі форми платіжок, як правило, мають різні реквізити. Так, наприклад, АК "Київводоканал", при запровадженні нової форми платіжки , у травні 2016 р. , штучно, просто так від стелі, поприписував борги побутовим споживачам. Тепер "Київводоканал" вимагає, щоб споживач у свій власний робочий час та за власний рахунок віз до них квитанції та довідки про субсидії (та їх ксерокопії) за попередні роки, і тоді заяву про штучний борг буде розглянуто . Тобто, споживач, який завжди сумлінно сплачував за холодну воду, повинен тепер це доводити, витрачаючи власний час, гроші і нерви.
Коля Пухов
14 Вересня 2017 p. 17:33
Крім того, "Київводоканал" грабує киян ще й наступним способом. Від кожного багатоквартирного будинку виходять на вулицю 2-3 загальнодоступні точки розбору холодної води. Влітку вода з них ллється майже безперервно: кожен бажаючий може відкрити кран, під"єднати шланг і полити тротуари та газони. У спекотні дні поливають переважно ввечері. А зранку двірники багато холодної води виливають для поливу дерев , кущів, газонів та тротуарів. --------------------------------------------А потім "Київводоканал" за цю вилиту на вулицю воду присилає платіжки з грандіозними нарахованими сумами споживачам, які не встановили (за власний рахунок та на свій власний ризик) у своїх квартирах індивідуальні лічильники води. -------------------------------------Звісно, що не всі споживачі без квартирних лічильників спроможні оплатити ті шахрайські грандіозні суми, -- зазвичай просто вносять обов"язкову плату. Таким чином і виникають борги населення перед "Київводоканалом".