ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГЗа рік роботою ЖКГ виявилися незадоволені 307 тисяч киян

За рік роботою ЖКГ виявилися незадоволені 307 тисяч киян

За весь поточний рік до служби поскаржилося 400 тис. киян, з яких 307 тис. нарікали на проблеми, пов'язані з ЖКГ

Цілий рік кияни боролися з комунальними проблемами – відсутністю гарячої води та опалення в квартирах, брудними під'їздами, зламаними ліфтами і поганою роботою громадського транспорту. Такі результати показав річний звіт «Служби допомоги киянам» КМДА (в народі – колл-центр мерії 15-51).

За весь поточний рік до служби поскаржилося 400 тис. киян, з яких 307 тис. нарікали на проблеми, пов'язані з ЖКГ. Гостра тема для мешканців міста – і відсутність парковок, особливо в центрі Києва.

«Пропонували навіть прибрати торговий центр на Майдані, а на його місці облаштувати стоянку для машин. Мовляв, так автомобілі перестануть паркувати на тротуарах», - сказали в колл-центрі 15-51. Часто дзвонили з різних НП. «Неодноразові звернення стосувалися порятунку тварин. Наприклад, з проханням зняти з дерева кошеня, а з ним і внука, який поліз за твариною, зверталася одна літня жінка. Це питання було успішно вирішено», - повідомили в колл-центрі.

У службі кажуть, що цього року було навдивовижу багато креативних пропозицій, як покращити Київ. Наприклад, кияни пропонували пустити по Русанівському каналу гондоли, дозволити висаджувати на дахах будинків овочі та фрукти, як у Німеччині, і поставити по всьому Києву безкоштовні автомати з газованою водою. Усі ці ідеї, кажуть оператори, вони передали владі. До речі, за даними колл-центру, лише 5 тисяч осіб (або кожен 80-й) подзвонили подякувати за виконану роботу КМДА, що не дивно.

Джерело – газета «Сегодня»

 
Коментарі (0)