ГоловнаНовини ЖКГТранспорт«Укрзалізниця» припинила продаж квитків через «обвал» системи

«Укрзалізниця» припинила продаж квитків через «обвал» системи

В «Укрзалізниці» «впала» система продажу залізничних квитків. На центральному вокзалі столиці це спричинило масові черги. Проїзний документ можна придбати лише на потяги приміського сполучення.

В «Укрзалізниці» зупинилася система продажу квитків. Це спричинило довгі черги на Центральному вокзалі столиці, передає «РБК-Україна».

Зазначається, що система припинила прцювати о 13:00. Продаж квитків через Інтернет також не здійснюється.

Квитки в касах Центрального вокзалу можна купити лише на потяги приміського сполучення. Для отримання квитків, диспетчери на вокзалі радять пасажирам звертатися до начальника поїзда.

Продаж електронних квитків через мережу Інтернет вже відновлено. Після тимчасових збоїв у роботі, що виникли 11 серпня,  система знову запрацювала . «Укрзалізниця» просить у клієнтів вибачення за тимчасові незручності.

У період, коли відбувалися збої у роботі програмного забезпечення автоматизованої системи, залізничні каси працювали у звичному режимі і продовжували обслуговувати пасажирів.  

Наразі роботу онлайн-системи продажу квитків повністю відновлено.

Для з’ясування причин та запобігання повторенню ситуації буде проведено службове розслідування. 

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, Придніпровська залізниця пропонує пасажирам нову послугу – оренду вагону-салону. Такий окремий вагон скоріше нагадує «квартира на колесах» з усіма вигодами. До послуг клієнтів дві спальні, кабінет зі спальним місцем, конференц-зала, де можна проводити ділові зустрічі, святкувати з друзями чи родиною, просто відпочивати, а також кухня і туалетна кімната з душовою кабінкою. Вагон облаштовано системами кондиціювання повітря, сучасною теле- , відео- та музичною апаратурою.

 
Коментарі (0)