ГоловнаГоловнеТранспортЗалізничні квитки тепер можна друкувати самостійно

Залізничні квитки тепер можна друкувати самостійно

З впровадженням послуги продажу квитків через мережу Internet (система «Е-Квиток») Укрзалізниця розпочала новий етап у розширенні технологій продажу проїзних документів

На залізничній станції Київ-Пасажирський поруч з касою для обслуговування пасажирів, які придбали проїзні документи через систему «Е-Квиток», встановлено перший термінал самообслуговування. Він буде роздруковувати проїзні документи, оформлені через мережу Internet. Наразі цей пристрій введено в дослідну експлуатацію, інформує прес-служба Укрзалізниці.

«З впровадженням  послуги продажу квитків через мережу Internet (система «Е-Квиток») Укрзалізниця розпочала новий етап у розширенні технологій продажу проїзних документів. Але у зв’язку з тим, що законодавство України вимагає документ сурової звітності і не дозволяє з квитком, придбаним через мережу Internet, йти прямо до поїзда, на великих вокзалах були організовані окремі каси, де пасажир може отримати роздрукований квиток на стандартному бланку. На сьогоднішній день ми автоматизували цю процедуру. Наразі пасажир, не звертаючись до залізничної каси, має змогу самостійно та швидко роздрукувати проїзний документ за допомогою терміналу по наявному номеру чи через штрих-код замовлення. Ця процедура займе 30-40 секунд», - розповів головний інженер Головного пасажирського управління Укрзалізниці Євгеній Дихне.

Також він відмітив, що на новий термінал покладаються великі надії. «Ми надіємося, що автоматизований термінал самообслуговування стане затребуваним  серед наших пасажирів, чим покращить обслуговування та зніме навантаження із залізничні кас. Наразі термінал для друку проїзних документів впроваджений у дослідну експлуатацію та має пройти ще перевірки, зокрема, на надійність під час пікових перевезень, які намічені на Великодні свята», - відмітив Є.Дихне.

Як наголошують в Укрзалізниці, що пасажири залізничного транспорту дедалі частіше користуються системою бронювання та продажу залізничних квитків через мережу Internet. Тенденція зростання попиту на дану послугу спостерігається з року в рік, упродовж 2009 р. було придбано близько 83,5 тис квитків, 2010 р. – 132,5 тис. квитків, а 2011 рік став рекордсменом з продажу квитків через мережу Internet (АСС «е-Квиток») – 693,9 тис. квитків, цього року вже було придбано 363 тис. квитків. Таким чином, з початку впровадження послуги (2009 р.) було придбано понад 1 млн квитків.

 

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)