ГоловнаНовини ЖКГФінансування ЖКГНішева парфумерія - особливості

Нішева парфумерія - особливості

У сучасному світі все більш затребувана нишевая парфумерія. Мова йде не про просто запах, які стали трендовими завдяки масованим рекламним компаніям із залученням зірок шоу-бізнесу на сторінках модних журналів

У сучасному світі все більш затребувана нишевая парфумерія. Мова йде не про просто запах, які стали трендовими завдяки масованим рекламним компаніям із залученням зірок шоу-бізнесу на сторінках модних журналів. Це - мистецтво створення аромату, релігія парфумерних нот, особлива філософія. І якщо вас цікавить більш детальна інформація про нішевий і селективної парфумерії, то для вас буде корисним посилання на агентство статтю , де все детально описано.

 

Аромати бувають різні. Вони діляться на класи і сімейства, кілька видів концентрації. Нішеві композиції більше відносяться до парфумерному мистецтву, ніж до стандартного виробництва ароматів брендами для збільшення популярності в масах, прибутку компаній.

 

Аромати нішевих класів - справжня філософія. Подібні парфуми створюють для вузького кола шанувальників. Процес створення ароматів не обмежений рамками. Парфумери отримують повну свободу дій, з'являється можливість для творінь, польоту фантазії. Тут не враховується дорожнеча складових, а також те, наскільки специфічним вийде аромат.

Головною характерною рисою нишевой парфумерії є натуральні інгредієнти. Аромати нішевих класів відрізняються тим, що їх виробляють на основі виключно натуральної сировини. Важливо, де було вирощено сировину, а також рік врожаю, навіть те, наскільки добірне або селективне сировину. есенція гаякового дерева для нішевих духів найчастіше купується в Індонезії. Квітки апельсинового дерева - в північній Африці, Тунісі або Алжирі.

Фішкою нішевих композицій є унікальне сировину. Подібні аромати вражають нюх, шокують і занурюють в особливий стан. Для їх створення використовують оригінальні екстракти, витримки, які рідко зустрічаються в ароматах інших класів.

Дерево Уд, а також трюфель і шампанське, рідкісні породи деревини - популярні серед виробників нишевой парфумерії складові.

Як відмінною риси нишевой парфумерії варто виділити і обсяги, в яких виробляють парфуми. Через те, що сировина рідкісне, неможливо виробляти нішеві аромати в величезних тиражах. Найчастіше це лімітовану кількість певної композиції, яка в бутиках може бути представлена ​​по одному або парі флаконів на рік. Іноді нишевая парфумерія продається тільки на спеціальному аукціоні.

Часто парфуми цього класу не оформляють якимось фантазійними флаконами або упаковками. Їх створюють скромними, щоб натякнути про те, що найцінніше і унікальне знаходиться всередині. Хоча іноді зустрічаються дизайнерські флакони, які можна сміливо назвати справжнім витвором мистецтва, так само як і самі аромати. Вони розписуються вручну або інкрустуються дорогоцінними каменями, використовують цінні породи деревини або кришталь.

Нішеві композиції оповиті легендами. У момент з'єднання різних компонентів парфумери представляють, для кого вони роблять композицію, який може бути її власник.

 

 
 
Коментарі (0)