ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГЖителі Кіровоградської області не задоволені якістю комунальних послуг

Жителі Кіровоградської області не задоволені якістю комунальних послуг

Саме на погану роботу КРЕПів найчастіше скаржилися заступнику голови ОДА Сергію Яременку під час «гарячої лінії», повідомляє прес-служба

Жителі Кіровоградської області не задоволені якістю отримуваних комунальних послуг.

Саме на погану роботу КРЕПів найчастіше скаржилися заступнику голови ОДА Сергію Яременку під час «гарячої лінії», повідомляє прес-служба.

Так, жителька обласного центру, яка проживає по вулиці Добровольського, 14, від імені мешканців багатоповерхівки поскаржилася на керівництво КРЕПу-11, яке з 1994 року, незважаючи на численні звернення мешканців будинку, не вживає ніяких заходів щодо проведення ремонту покрівлі багатоповерхівки.
Жителі багатоповерхівки, яка розташована за адресою вул. Героїв Сталінграду,16/17, обурені діями адміністрації КРЕПу-10, який, за їх словами, підвищує тарифи на комунальні послуги. При цьому, робота даного КРЕПу викликає постійні нарікання з боку кіровоградців, адже підприємство не виконує належним чином свої зобов’язання по обслуговуванню будинків. Також за рейтингом воно є найгіршим в обласному центрі.

Проти підвищення квартплати виступають і жителі Кіровограда, які проживають за адресою вул. Преображенська, 10. Житель багатоповерхівки від імені мешканців будинку звернувся до Сергія Яременка з колективним проханням надати конкретні роз’яснення: «На якій підставі КРЕП-1 підняв ціну на квартплату та встановлює ПДВ 20%». На думку мешканців будинку, ці дії керівництва КРЕПу йдуть усупереч позиції Президента України, який наголосив, що підвищення тарифів для населення на послуги ЖКГ неприпустиме. Жителі будинку звернулися до Сергія Яременка з проханням направити до них представників ЖКГ з тим, щоб вони відповіли на всі їх запитання.

Також, до заступника голови ОДА звернувся житель міста Бобринця з проханням посприяти у відновленні водопостачання до будинку за адресою вул. Гоголя, 130. Мешканці будинку тривалий час залишаються без водозабезпечення, а численні звернення мешканців вулиці до міськводоканалу та міськвиконкому результатів не дали.

Сергій Яременко дав доручення відповідним структурним підрозділам облдержадміністрації детально розібратися по кожному з випадків та надати заявникам невідкладну допомогу.


Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)