ГоловнаКолонкиЖодного транспортного колапсу в Сумах немає

Жодного транспортного колапсу в Сумах немає

Відносно нової схеми пасажирських перевезень. Необхідно попрацювати за новою схемою пасажирських перевезень деякий час, а потім робити висновки - системні висновки.Головне бажання членів виконкому, коли ми давали завдання на розробку нової схеми пасажирських перевезень у місті, було наступним:1. З

Відносно нової схеми пасажирських перевезень. Необхідно попрацювати за новою схемою пасажирських перевезень деякий час, а потім робити висновки - системні висновки.

Головне бажання членів виконкому, коли ми давали завдання на розробку нової схеми пасажирських перевезень у місті, було наступним:

1. Зменшити кількість «маршруток» - і, як наслідок, дати можливість працювати комунальному транспорту КП «Електроавтотранс», а не поступово і послідовно «вмирати».

2. Прибрати «старі маршрутки» - у конкурсі мали право приймати участь лише ті підприємства та підприємці, які мали в наявності (у фактичній наявності!) сертифіковані транспортні засоби для пасажирських перевезень 2011р. випуску (виготовлення). Адже скарги на предмет того, «коли Ви заберете ці «труни», - « Газелі» і «Дельфіни», на яких можна тільки дрова возити, а не людей», - перевищували всі можливі і неможливі межі.

3. Відвести транспортні потоки з самого центру міста.

4. Оптимізувати транспортну схему таким чином, щоб не було дублювання тролейбусних маршрутів автобусними, в першу чергу «маршрутками». Це головне! Разом з пунктом 1 це надає можливість нашому КП «Електроавтотранс» працювати і розвиватися.

На даний момент пасажиромісткість транспорту не зменшилася, але інтервали руху дійсно збільшилися. Нижче наводжу розрахунки пасажиромісткості громадського пасажирського транспорту в місті Суми. Ніякого жаху і колапсу немає. Однак кількість транспортних одиниць ми зменшуємо з 680 до 364 (в 1,9 рази), а кількість пасажирів, яких перевозимо за один раз збільшується на 1 340 (9%). Погодьтеся, що це дійсно важливо. Ще б 50 тролейбусів...

Вид транспорту | Кількість МС | Середня пасажиромісткість, виходячи з паспортних даних МС | Максимальна кількість пасажирів, перевезених за один раз

До проведення транспортного конкурсу 2011

-------------------------------------------------- ---------------
1. Тролейбуси | 52 | 110 | 5720

2. Автобуси | 28 | з них 10 * 80, 18 * 50 | 1700

3. Маршрутки | 600 | 12 | 7200

Усього | 680 | --- | 14620

Після проведення транспортного конкурсу 2011р.
-------------------------------------------------- ---------------
1. Тролейбуси | 60 | 110 | 6600

2. Автобуси | 86 | 50 | 4300

3. Маршрутки | 220 | 23 | 5060

Усього | 364 | --- | 15960
Враховуючи навіть те, що не на всі автобусні маршрути зараз перевізниками надані саме автобуси (а поки що ті ж «Рути»), зменшення пасажиромісткості громадського пасажирського транспорту в місті Суми немає.

Коли буде виконана реальна апробація нової транспортної схеми, всі її недоліки будуть усуватись транспортним інститутом на основі наших побажань.

Можливо, це станеться влітку наступного року.

Єдине, що я прошу пам'ятати, так це те, що введення додаткових маршрутів незмінно призведе до підвищення ціни проїзду у всьому пасажирському транспорті міста.

Геннадій Мінаєв, міський голова м. Суми

 
Коментарі (0)