У нас у будинку досі холодні батареї. Викликали представників з ЖЕКу і ТЕЦ. ЖЕК каже, що у них все працює - це поломка в ТЕЦ, яка у свою чергу каже, що вони тепло подали. У будинку проблем з опаленням ніколи не було. Цього літа нам замінили бойлер на будинок без відома мешканців, і відтоді почалися проблеми. Куди нам звертатися для вирішення цього питання?
Згідно до ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» споживач серед іншого має право на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством. Згідно ст. 18 цього ж Закону у разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді. Крім того, на підставі Закону України «Про звернення громадян» Ви маєте право звернутися зі скаргою на бездіяльність комунальних підприємств до відповідної міської (районної) ради як засновника комунального підприємства.