29 Вересня 2024 p.
Питання та відповіді
123...262728

З 2012 року не працює опалення. У 2011 році обіцяли включити в план робіт на 2011, але роботи ніхто не робив. Склав акт-претензію у січні 2014, захотів зробити перерахунок за 4 роки. Прислали відповідь, що квартира включена в план робіт, перерахунок зробили за 4 місяці, але адресу написали зовсім іншу, не мою. Підкажіть, будь ласка, куди мені звернутися, щоб домогтися перерахунку і покарання винних осіб.

Згідно ст. 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій. Суперечки щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді. Споживач має право на досудове вирішення спору шляхом задоволення пред'явленої претензії. 

Відправити
Друкувати
123...262728
Поставити питання (з 1 березня 2016 р не підтримується)
Ім’я: Ел. адреса:
Введіть символи: