Залізничники наголошують на необхідності підняття тарифів на перевезення. Адже через хронічне недофінансування за останні 5 років протяжність залізничного полотна, що потребує капітального ремонту, значно збільшилася. Про це заявив Перший заступник Міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер, передає прес-служба уряду.
««Укрзалізниця» є однією з найбільших і найважливіших для економіки країни компаній. Фінпланом підприємства на 2015 рік передбачено трохи більше 2 млрд гривень на капітальні витрати. При цьому, за нашими підрахунками, реальна потреба у капітальних інвестиціях складає понад 40 млрд грн на рік. Через системне недофінансування за останні 5 років протяжність залізничного полотна, що потребує капітального ремонту, збільшилася до 5,8 тисяч км. Впровадження нових тарифів надасть змогу мати більше коштів на утримання інфраструктури в належному стані», - зауважив Володимир Шульмейстер.
Він також додав, що потреба в економічно обґрунтованих тарифах стає ще очевиднішою, якщо порівняти тарифи в Україні та сусідніх країнах. Так, в Україні вартість перевезення 1 тонни на 1 кілометр складає до 1 центу. В Білорусі аналогічний показник складає 2,6 центів, а в Польщі – 11,2 центів. Всі ці факти свідчать про те, що підхід до тарифоутворення повинен змінитися.
«Проте ми розуміємо, що транспортні витрати впливають на собівартість продукції наших вантажовідправників. Тому усі зміни у тарифах будуть поступовими, щоб компанії – замовники перевезень мали змогу перебудувати власну бізнес-модель, а українська продукція залишалася конкурентоспроможною на внутрішньому і зовнішніх ринках», - зазначив Володимир Шульмейстер.