ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГ«Call-центру» в Києві більше не існує

«Call-центру» в Києві більше не існує

Столичний «Call-центр» при КМДА перетворено на комунальну бюджетну установу «Контактний центр міста Києва»

Столичний «Call-центр» при КМДА перетворено на комунальну бюджетну установу «Контактний центр міста Києва».

Відповідне розпорядження підписав голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов, інформує прес-служба КМДА.

Як зазначено у повідомленні, основне завдання новоутвореного контактного центру – отримувати, опрацьовувати та моніторити виконання звернень громадян до столичної влади. Насамперед – це засіб зв’язку киян із керівництвом міста.

Запити та звернення прийматимуть телефоном за тим самим номером (15-51) та через мережу Інтернет. Згідно із розпорядженням, за установою закріплено частина майна КП «Держкомобслуговування», на базі якого раніше здійснювалась діяльність київського «Call-центру». «Контактний центр Києва» підпорядкований безпосередньо апарату КМДА, а відтак – зв'язок киян із владою стане ближчим.

Кількість працівників установи змінюватися не буде, натомість умови їхньої праці покращать.

Реорганізацію було здійснено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, м. Києва і Севастополя» та на виконання рішення Київської міської ради «Про утворення комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва». Зараз вказана установа входить до складу Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.

 

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)