Відповідну послугу підприємство запровадило у квітні минулого року. За 9 місяців 2012 року за допомогою форми зворотного зв'язку 230 черкащан отримали відповіді на поставлені запитання. З початку поточного року звернулось 10 жителів міста.
За словами фахівців водоканалу, тематика звернень є досить різноманітною. Значне число питань пов'язане з нарахуваннями за спожиті послуги, установкою і оформленням приладів обліку води, розрахунками за послуги водопостачання і водовідведення. Багатьох громадян також цікавлять питання щодо повірки лічильників та розрахунків в період тимчасової відсутності членів сім'ї.
Для того, аби надіслати електронне звернення, необхідно зайти на офіційний сайт водоканалу та відкрити у розділі «Споживачам» рубрику «Запитання-відповідь». Аби звернення надійшло за призначенням, обов'язково потрібно вказати прізвище та ім'я, адресу або особовий рахунок. А також детально викласти суть звернення.
На підприємстві також зазначили, фахівці намагаються опрацювати кожне зі звернень, та надати вичерпну відповідь на поставлене запитання.