ГоловнаНовини ЖКГВодопостачанняЧеркаські комунальники освоюють інтернет

Черкаські комунальники освоюють інтернет

КП «Черкасиводоканал» започаткувало прийом електронних звернень від жителів міста через офіційний сайт підприємства

Відповідну послугу підприємство запровадило у квітні минулого року. За 9 місяців 2012 року  за допомогою форми зворотного зв'язку 230 черкащан отримали відповіді на поставлені запитання. З початку поточного року звернулось 10 жителів міста.

За словами фахівців водоканалу, тематика звернень є досить різноманітною. Значне число питань пов'язане з нарахуваннями за спожиті послуги, установкою і оформленням приладів обліку води, розрахунками за послуги водопостачання і водовідведення. Багатьох громадян також цікавлять питання щодо повірки лічильників та розрахунків в період тимчасової відсутності членів сім'ї.

Для того, аби надіслати електронне звернення, необхідно зайти на офіційний сайт водоканалу та відкрити у розділі «Споживачам» рубрику «Запитання-відповідь». Аби звернення надійшло за призначенням, обов'язково потрібно вказати прізвище та ім'я, адресу або особовий рахунок. А також детально викласти суть звернення.

На підприємстві також зазначили, фахівці намагаються опрацювати кожне зі звернень, та  надати вичерпну відповідь на поставлене запитання.

 
Коментарі (0)