ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГДепутати Львова поки що не готові до прозорої системи утримання доріг

Депутати Львова поки що не готові до прозорої системи утримання доріг

У Львові є більше 7-8 замовників по дорогах, а необхідно створити одну структуру, яка стане господарем доріг.

На сесії Львівської міської ради перенесли голосування за ухвалу щодо затвердження Договору про утримання вулично-дорожньої мережі міста Львова. Як зазначив начальник управління інвестицій та зовнішньоекономічних відносин ЛМР Сергій Кіраль, цей договір покликаний регулювати взаємовідносини між містом і комунальним підприємством «Львівавтодор» – позичальником коштів Європейського Банку Реконструкції та Розвитку, а також сприяти побудові прозорої системи утримання доріг у Львові.

Про це «У.К.» повідомили у прес-службі Львівської міськради.

За словами начальника управління інвестицій та зовнішньоекономічних відносин ЛМР Сергія Кіраля, договір між Львівською міською радою та ЛКП «Львівавтодор» відповідно до вимог ЄБРР покликаний нормалізувати взаємостосунки між містом та його комунальним підприємством-позичальником коштів ЄБРР.

«Сьогодні у нас є підписаний Кредитний договір між ЛКП «Львівавтодор» (як позичальником) та ЄБРР і Договір гарантії між Львівською міською радою та ЄБРР, за яким місто гарантує виконання зобов’язань за Кредитним договором. Відповідно до цих угод на вимогу ЄБРР місто має обов’язок укласти договір з ЛКП «Львівавтодор» про надання послуг.

Цей договір покликаний фактично нормалізувати стосунки між містом і його комунальним підприємством-позичальником, сприяє прозорим взаємостосункам між ними. Місто спільно з банком хочуть, щоб у Львові була створена прозора система управління міськими коштами», - начальник управління інвестицій та зовнішньоекономічних відносин ЛМР Сергій Кіраль.

Як зазначив Сергій Кіраль, у Львові є більше 7-8 замовників по дорогах, а необхідно створити одну структуру, яка стане господарем доріг. Відповідно до ухвали, голосування за яку перенесли, ЛКП «Львівавтодор» повинно стати єдино відповідальним підприємством за утримання доріг у Львові.

«Договір регулює взаємостосунки між містом і цим комунальним підприємством, яке повинно стати єдиним господарем доріг, мати у своєму штаті відповідних фахівців, які будуть займатися плануванням, організацією тендерів (виступати замовником), здійснювати технічний нагляд за підрядниками, які будуть ці роботи реалізовувати. Це нормальна цивілізована та дуже прозора система утримання доріг.

Цей договір – це крок до нової, більш прозорої системи. Не виконуючи таким чином вимоги ЄБРР, ми ризикуємо своєю репутацією. Крім того, ми ризикуємо отримати певні штрафні санкції з боку банку», - Сергій Кіраль.

Нагадаємо, з метою виконання вимог Кредитного договору між ЄБРР та ЛКП «Львівавтодор» Львівська міська рада повинна укласти договір з ЛКП «Львівавтодор» про утримання вулично-дорожньої мережі м. Львова, згідно з якою «Львівавтодор» був би єдиним відповідальним за утримання доріг у Львові.

Договори між містом і ЄБРР, між комунальним підприємством як позичальником і ЄБРР були підписані ще влітку 2009 року. Вони були затверджені на сесіях Львівської міської ради та пройшли відповідні обговорення на депутатських комісіях.

Анна Недогибченко

 
Коментарі (0)