ГоловнаНовини ЖКГБлагоустрійДо кінця року в Києві облаштують понад 100 кілометрів велодоріжок

До кінця року в Києві облаштують понад 100 кілометрів велодоріжок

Мережу розширюватимуть за трьома напрямками, один із яких – вулиці з суміщеним рухом велосипедів та громадського транспорту.

 

Мережу розширюватимуть за трьома напрямками, один із яких – вулиці з суміщеним рухом велосипедів та громадського транспорту. Зараз велосипедисти користуються 28 смугами для ГТ. Цьогоріч до них планують додати ще шість: вулиці Лугову, Івашкевича, Братиславську, Харківське шосе, проспекти Правди і Юрія Гагаріна.

Другий напрям – впровадження нових схем організації дорожнього руху. Департамент транспортної інфраструктури вже розробив нові схеми для 50 вулиць. З них найближчим часом влаштують велосмуги на 20 вулицях: на бульварі Вацлава Гавела, вулицях Героїв Севастополя, Набережно-Рибальська, Спаська, Прорізна, Лисенка, Гаврилишина, Шолуденка тощо.

Третій напрям – створення нової велоінфраструктури під час реконструкції та капремонту доріг. Зокрема, зараз тривають роботи на проспекті Степана Бандери, де має з’явитися 1,3 кілометра двосторонньої велосипедної доріжки. Також двосторонні велодоріжки роблять на вулицях Чорнобильській та Борщагівській, остання стане частиною веломаршруту «Борщагівка-Центр».

На Бессарабській площі планують перекрити частину площі та створити пішохідну зону й водночас продовжать велодоріжку, запроєктовану на бульварі Лесі Українки. Велосмуги також з’являться на вулицях Січових Стрільців, Генерала Алмазова, Московській, Львівській площі, Політехнічному провулку.

Нещодавно U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») оприлюднила план створення зв’язної веломережі у 2021 році. Його почали розробляти за результатами воркшопу для виконавчих органів КМДА у грудні минулого року.

Цей план передбачав створення близько 100 кілометрів велоінфраструктури, передусім за рахунок зміни схем організації дорожнього руху. Та навесні виникли проблеми з комунікацією між КМДА, Велосектором Дептрансу та U-Cycle, через що робота перервалася, тож автори просто виклали напрацьований план у вільний доступ.

Як повідомила «Хмарочосу» велоактивістка Анна Даниленко, озвучені КМДА плани не узгоджуються з планом U-Cycle. «В якийсь момент нас перестали запрошувати на наради, а що до озвучених планів – вони не будуть забезпечувати ефективності та зв’язності веломережі з районів. До цієї роботи не були долучені реальні велосипедисти. Тому нам доведеться запускати процес знову», – зауважила вона.

 

 

 
Коментарі (0)