ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГХарків'яни активно скаржаться владі на роботу ЖКГ

Харків'яни активно скаржаться владі на роботу ЖКГ

Найчастіше, як і в попередні роки, харків'яни порушували питання комунального господарства, житлової політики, користування землею, соціального захисту

У 2011 році до виконавчого комітету Харківської міської ради надійшло 31,78 тис. письмових звернень, що на 5,3 тис. звернень більше, ніж у 2010 році.

Про це сьогодні, 27 лютого, в прес-центрі міськради заявила заступник міського голови – керуючий справами виконавчого комітету міської ради Айна Тимчук, інформує прес-служба.

Найчастіше, як і в попередні роки, харків'яни порушували питання комунального господарства, житлової політики, користування землею, соціального захисту. За 2011 рік у виконком, громадські приймальні міського голови надійшло 3772 письмових та усних звернень з питання надання матеріальної допомоги. Як і раніше, за допомогою зверталися багатодітні сім'ї, одинокі матері, учасники війни та бойових дій, інваліди, ветерани праці та пенсіонери.

Більше 6,3 тис. письмових звернень, що надійшли до виконкому, задовольнили. Також задовольнили понад 1,1 тис. звернень, що надійшли на «гарячу» лінію міського голови, і більше 13,8 тис. питань, з якими громадяни звернулися до громадських приймалень міського голови.

В цілому в 2011 році надійшло понад 3,7 тис. подяк від мешканців міста за оперативне вирішення проблем.

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)