ГоловнаНовини ЖКГЕнергозбереженняХарківських комунальних боржників тероризують дзвінками

Харківських комунальних боржників тероризують дзвінками

Щоб стягнути плату з утримання будинків та прибудинкових територій у Харкові зі злісних неплатників вже більше року проводить роботу з оповіщення таких споживачів щодо існуючої заборгованості за допомогою телефонного автодозвону.

Кількість боржників у Харкові, які не оплачують послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, зменшилася в 2012 році з 120 тис. до 60 тис. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі Харківської міської ради.

За словами директора Департаменту житлового господарства Романа Нехорошкова, торік рівень сплати споживачами за послуги з утримання будинків та прибудинкових територій склав близько 90%. Щоб стягнути сплату зі злісних неплатників, КП «Жилкомсервіс» вже більше року проводить роботу з оповіщення таких споживачів щодо існуючої заборгованості за допомогою телефонного автодозвону. За словами Романа Нехорошкова, мова йде про великі борги - в кілька тисяч гривень, в окремих випадках заборгованість сягає й 15 тис. грн.

«Це не колекторська діяльність, це просто нагадування про те, що у людини є заборгованість. Комусь це не подобається, але ми шукаємо різні механізми впливу. Якщо людина прослухала повідомлення й сплатила - дзвінки припиняються, якщо не сплатила - дзвінки поновлюються. Це давно практикують і на інших підприємствах, ми просто використовуємо їхній досвід. Погроз в цих дзвінках немає ніяких, це лише нагадування про заборгованість. За підсумками минулого року ми бачимо, що система такого оповіщення ефективна і виправдовує себе. Цього року така робота продовжиться», - повідомив Роман Нехорошков.

Крім того, за його словами, найближчим часом працівники КП «Харківміськліфт», «Харківблагоустрій» та інших підприємств робитимуть поквартирні обходи боржників з врученням їм повідомлень про борги.

 
Коментарі (0)