ГоловнаПублікаціїОпалювальний сезон 2019-2020Хто відповідає за стале проходження опалювального сезону?

Хто відповідає за стале проходження опалювального сезону?

За початок та стале проходження опалювального сезону в містах відповідають органи місцевого самоврядування (ОМС)
За початок та стале проходження опалювального сезону в містах відповідають органи місцевого самоврядування (ОМС), пояснюють у Міністерстві розвитку громад та територій України. 
 
Опалювальний період починається, якщо протягом трьох діб середня добова температура зовнішнього повітря становить не вище +8ºС.
 
Рішення про початок опалювального сезону приймається органами місцевого самоврядування (сільськими, селищними, міськими радами).
 
Після прийняття такого рішення розпочинається поступове підключення житлових будинків до опалення відповідно до затвердженого графіку, який доведено до відома ЖЕКів, управителів будинків (у м. Києві процес підключення будинків може продовжуватись до 10 днів).
 
Якщо у квартирах не всі батареї гарячі – причини можуть бути у невідрегульованій системі подачі теплового носія до квартир будинку. Зазначені несправності зобов’язана ліквідувати організація, що обслуговує внутрішньо будинкові систем теплопостачання (ЖЕК, управитель, теплопостачальна організація (виконавець послуг)).
 
Відповідальні за початок та проходження опалювального сезону у кожному місті – орган місцевого самоврядування (рада).
 
Що робить Мінрегіон?
 
Відповідно до Положення про Міністерство розвитку громад та територій України, Мінрегіон здійснює моніторинг підготовки та проходження опалювального періоду, а саме контролює кількість населених пунктів, де прийнято рішення про початок опалювального періоду, кількість котелень, включених в роботу щодо надання послуг централізованого опалення, кількість житлових будинків, та об’єктів соціальної сфери (дошкільні навчальні заклади, заклади освіти, заклади охорони здоров’я), які отримують послугу централізованого опалення.
 
Мінрегіон тримає на контролі початок та проходження опалювального періоду, щоб кожен споживач вчасно отримав тепло у свою домівку.
 
Якщо у вас відсутнє тепло в квартирі:
  • Необхідно звернутись до організації, з якою укладені договірні відносини (виконавця послуг).
  • У випадку відсутності реагування – до органів місцевого самоврядування та місцевих державних адміністрацій.
  • У разі не вирішення питання щодо відсутності централізованого опалення на рівні органу місцевого самоврядування (ради) та державної адміністрації звернення також можуть бути надіслані до Мінрегіону для відповідно реагування та вирішення питання по суті.
 
Коментарі (4)
Коля Пухов
31 Жовтня 2019 p. 19:28
Якщо ви вночі зателефонуєте у жеківську аварійну, то впевнитесь, що замість оперативного з"єднання з диспетчером включиться автовідповідач, і ви довго будете вимушені слухати музику і місцеві новини , що будуть лунати з телефонної трубки.-------------------------------- А , аварія, по причині якої ви телефонуєте, наприклад, прорив труби , тим часом буде заливати все більше і більше вас і сусідів...
Коля Пухов
31 Жовтня 2019 p. 20:06
Опалення включили, але воно якесь несправжнє: вдень батареї ледь теплі, а вночі - холодні. А оплату за це псевдоопалення будуть тягнуть як за нормальне опалення...
Коля Пухов
02 Листопада 2019 p. 23:38
У неопалювальні півроку   гарячої води  періодично у  кранах  немає, а коли включають опалення, то у кранах окріп , причому під потужним тиском. Тобто , керманичі створюють населенню або великі незручності  ( через відсутність гарячої води) , або велику небезпеку (враховуючи можливий прорив труби з окропом).--------------------------А чому б не зробити просто теплу воду, але цілий рік , без перерв?
Коля Пухов
02 Листопада 2019 p. 23:40
А то кидаються із крайності в крайність, замість того, щоб вибрати золоту середину.