ГоловнаВибір редакціїТранспортЄдиний електронний квиток не вплине на пільговиків

Єдиний електронний квиток не вплине на пільговиків

Після введення єдиного електронного квитка для пасажирів пільгових категорій нічого не зміниться: вони й надалі користуватимуться своїм правом безоплатного проїзду без жодних обмежень.

Пасажири пільгових категорій, яким держава чи міська влада гарантують право на безкоштовний проїзд, після введення єдиного електронного квитка й надалі користуватимуться цим правом без жодних обмежень. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі КМДА.

Так, гостям столиці, як і раніше, треба буде лише пред’явити відповідне посвідчення. Столичні ж пільговики отримають «Картку киянина» «Це не лише зніме будь-які бар’єри пересування містом, а й допоможе вести облік таких категорій громадян, адже картка міститиме всі дані про вид пільг», - зазначають у КМДА.

Окрім того, зміни допоможуть точно підрахувати кількість пільгових проїздів та здійснювати компенсацію з бюджету лише за реально спожиті послуги.

«Зі зміною системи оплати проїзду в громадському транспорті не втратять гарантовані державою пільги й студенти. Придбати проїзні квитки вони й надалі зможуть за 50% від повної вартості» - запевняють у прес-службі.

А також додають, що впровадження такої системи в муніципальному транспорті допоможе отримати точну інформацію про пасажиропотоки в місті. Це, у свою чергу, дозволить оптимізувати графік і маршрут руху транспортних засобів, а також сприятиме впровадженню гнучкої тарифної політики для всіх користувачів транспортних послуг.

Катерина Ляшевська

 
Коментарі (1)
Олег2
07 Листопада 2013 p. 19:22
КОМЕНТАР до цієї статті і виразу в ній "отримати точну інформацію про пасажиропотоки в місті". 1. Якщо автобуси не ходять, на них і не розраховують. Як тоді можливо робити "висновки" - потрібен чи не потрібен? 2. Наприклад, автобус N 5 в Києві, який їздить до залізничного вокзалу. ЗА РОЗКЛАДОМ - ДВА РАЗИ НА ГОДИНУ! Поїзди їздять часто і за графіком, а автобус N 5, який мав би возити людей НА ВОКЗАЛ з Московської площі замість СКАСОВАНОГО В 2000 РОЦІ ВІДПОВІДНОГО ТРАМВАЮ обслуговується ну може ДВОМА машинами. На вокзал з залізничним квитком на автбусі N 5 їздити сенсу немає. Ще влітку 2013 року їздили мікроавтобуси, але тепер вже не їздять. 3. Ще - автобус N 5 їздить до Деміївського ринку. До цього ринку доступу для людей без автомобілів немає! Станція метро Деміївська або Автовокзал знаходяться дуже далеко для користувачів овочевого ринку, сумка з овочами важка. 4. А тепер буде ЩЕ і БАСКЕТБОЛЬНЕ будівництво, замість КиївГуми. Для Деміївського ринку там по проекту місця точно НЕМАЄ. А ще там є 2 речових ринки. 5. Ще цим автобусом їздять на Байкове кладовище, і з нього - теж. Це окрема тема. Дорога до кладовище від станції метро "Палац Україна" взагалі ніким не обслуговується! Тільки цей автобус їздить в центр і на вокзал з кладовища. На цьому кладовищі ціни безбожні, А ТРАНСПОРТУ ДО НЬОГО НЕМАЄ (крім автобусів ПАЗ, що не дай боже!). Це точно - бойкот здирникам - працівникам кладовища. Мені здається, що в поганій роботі маршруту N 5 винні пасажири - в основному - пенсіонери, які не платять за проїзд. Держава не повертає гроші за пенсіонерів? Тоді зробіть так і на Печерську, скоротіть маршрути - може пенсіонери погодяться? ПОВЕРНІТЬ РЕГУЛЯРНУ РОБОТУ РЕЙСУ АВТОБУСА N5 !