Така послуга в якості експерименту впроваджена з 5 лютого на поїзди категорії Інтерсіті+. Однак поступово продаж електронних квитків планується впровадити на усі пасажирські поїзди внутрішнього сполучення, розповів головний інженер головного пасажирського управління «Укрзалізниці» Євгеній Дихне.
Нагадаємо, відтепер квиток на поїзд категорії Інтерсіті+ можна придбати через Інтернет на сайті «Укразалізниці». Посадочний документ, який пасажир може роздрукувати самостійно на принтері, є підставою для посадки у поїзд. Відтак, його не потрібно обмінювати у касі на паперовий квиток, як це зараз відбувається з інтернет-квитками.
Однак, поки що не можуть скористатися новою послугою «Укрзалізниці» пільгові категорії громадян. Наразі, за словами пана Дихне, триває робота з відповідними Міністерствами щодо створення можливості скористатися послугою електронного квитка пільговикам.
Спеціаліст розповів, що для поширення цієї послуги, окрім поїздів категорії Інтерсіті+, на інші поїзди необхідно закупити близько 4 тис. мобільних терміналів контролю документів для зчитування штрих-коду посадочного документа і перевірки його легітимності.
«В майбутньому, коли електронні квитки будуть впроваджені на усі поїзди дальнього прямування у внутрішньому сполученні і продаватимуться, не лише через сайт Укрзалізниці, але й у касах, ми відмовимося від бланків встановленого зразка, тобто від звичних паперових квитків. Відмова від бланків дозволить Укрзалізниці щороку економити близько 20 мільйонів гривень», - Євгеній Дихне.