ГоловнаВибір редакціїФінансування ЖКГКияни поступово переходять на сплату комунальних послуг онлайн

Кияни поступово переходять на сплату комунальних послуг онлайн

Вже 600 тисяч киян, або половина споживачів комунальних послуг у столиці, перейшли на оплату рахунків онлайн, повністю відмовившись від візитів до відділень банку

Вже 600 тисяч киян, або половина споживачів комунальних послуг у столиці, перейшли на оплату рахунків онлайн, повністю відмовившись від візитів до відділень банку.

Про це «повідомляє прес-служба Київської міської держаної адміністрації.

«Центр комунального сервісу» працює із 2016 року за принципом «єдиного вікна» як єдина абонентська служба для виконавців комунальних послуг і є унікальною в Україні мережею, яка налічує 46 консультаційних центрів», – заявив генеральний директор комунального концерну «Центр комунального сервісу» Андрій Щербина.

У січні 2017 року до Центру комунального сервісу звернулося майже 17 тисяч споживачів, а у травні 2019 року – понад 230 тисяч споживачів.

Які послуги пропонує споживачам Центр комунального сервісу:

вирішення питань нарахувань,

проведення перерахунків,

укладання договорів,

передача показань лічильників тощо.

Також на сайті ЦКС впроваджені нові функції:

попередній запис до сервісних центрів,

можливість дистанційного обслуговування споживачів.

Зареєстровані користувачі особистого кабінету на сайті ЦКС мають можливість

отримувати рахунки-повідомлення на електронну пошту,

мають доступ до історії нарахувань,

можуть подати показання лічильників та здійснювати сплату за спожиті комунальні послуги,

власники «картки киянина» сплачують без комісії.

На сайті ЦКС у розділі «Споживачам» дистанційно можна замовити послуги:

розпломбування, опломбування квартирних лічильників води та опалення,

контрольне зняття показань,

дублікат рахунку-повідомлення,

акт взаєморозрахунків за спожиті послуги,

замовити довідку про стан заборгованості,

внести зміни до кількості зареєстрованих у квартирі,

заповнити форму для укладання договору про надання розстрочки по сплаті заборгованості тощо.

 

 
Коментарі (2)
Коля Пухов
01 Липня 2019 p. 20:43
Влітку гарячої води переважно немає, а у інший час - у кранах окріп , причому під потужним тиском. Тобто , керманичі створюють населенню або великі незручності через відсутність гарячої води , або велику небезпеку (враховуючи можливий прорив труби з окропом).------------------------------------- А чому б не зробити просто теплу воду, але цілий рік , без перерв? Це, доречі, і для держави було б вигідно, адже і за теплу воду можна брати майже таку плату, як за гарячу. Це все-таки було би краще, ніж те , що є зараз.
Коля Пухов
01 Липня 2019 p. 20:52
А то кидаються із крайності в крайність, замість того, щоб вибрати золоту середину.