ГоловнаНовини ЖКГЕлектроенергетикаКияни примножують борги за електроенергію

Кияни примножують борги за електроенергію

У столиці з початку року збільшились борги споживачів перед «Київенерго» за спожиту електроенергію. Так, за І півріччя цього року сума заборгованості зросла більше, ніж на 160 млн грн.

З початку року заборгованість споживачів ПАТ «Київенерго» за спожиту електроенергію зросла  на 162,1 млн грн і станом на початок липня перевищила 874 млн грн. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі ПАТ «Київенерго».

Серед найбільших боржників компанії: КП «АК «Київводоканал», КП «Київпастранс» та КП «Київський метрополітен»,  які цьогоріч збільшили заборгованість на 7,3 млн грн - до 445,9 млн грн.

«Населення столиці в І півріччі 2015 року збільшило заборгованість за електроенергію на 28,6 млн грн. Наразі вона перевищила 157,7 млн грн», - зазначають в компанії.

Крім цього, на 9,7 млн грн. збільшились борги підприємств, які обслуговують житловий фонд столиці і становлять 102,7 млн грн.

Однак, є підприємства, яким вдалося зменшити суму заборгованості за світло. Це зокрема, КП «Київміськсвітло» та КП «Київспецтранс» – скоротили борги на 6,1 млн грн, до 2,2 млн грн.

«Найкращі розрахунки з початку 2015 року продемонстрували учбові заклади, що фінансуються з районних бюджетів Києва та лікувальні заклади, фінансування яких здійснюється з міського бюджету столиці. Протягом 6 місяців їх заборгованість зменшилася відповідно на 81,7% та на 55,1%», - йдеться у повідомлення.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, у січні–травні 2015 року кияни сплатили за житлово-комунальні послуги, включаючи погашення боргів попередніх періодів, 3,2 млрд грн (106,9% нарахованих за цей період сум).

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
18 Липня 2015 p. 21:54
Компания "Київенерго" поштою надсилає рахунки киянам з повідомленням про нібито існуючий борг по оплаті за електроенергію. Цей приписуваний борг, як правило, невеликий, порядка 100-200 гривень. Клієнт, перевіривши усі свої квитанції і впевнившись, що ніякого боргу немає, звичайно намагається потрапити на прийом до районного відділення "Київенерго". Зразу треба зауважити, що години прийому співпадають з годинами робочого часу, тобто сам візит до відділення вже сам по собі є збитковим для клієнта: він втрачає робочий час, а отже, і заробіток за цей час, не кажучи вже оплату проїзду до районного відділення і обратно. Змирившись з тим, що ці витрати йому ніхто не компенсує, клієнт все-таки приїздить до районнного відділення "Київенерго", щоб з"ясувати причину приписуваного боргу. Але виявляється, що потрапити на прийом саме по цьому питанню дуже непросто. Найчастіші причини відмови у прийомі - це якась технічна неполадка або вичерпаний на поточний день ліміт відвідувачів. Таким чином, безрезультатно приїхавши декілька разів до районного відділення "Київенерго", клієнт приходить до думки, що дешевше було б оплатити той неіснуючий борг, ніж згаяти даремно стільки свого часу.