ГоловнаНовини ЖКГВодопостачання«Київводоканал» перевірив якість питної води

«Київводоканал» перевірив якість питної води

Питна вода, що подається у міську розподільчу мережу водопостачання Києва, за всіма показниками відповідає нормативним вимогам.

Про це йдеться у повідомленні УНН з посиланням на результати аналізу проб води з Десни та Дніпра  «Київводоканалі».

 «Дніпровська та Деснянська водопровідні станції працюють у штатному режимі. Для очистки питної води, яка надходить у водопровідну мережу з Дніпровської та Деснянської водопровідних станцій, використовують високоефективні реагенти. На сьогоднішній день питна вода, яка подається в міську розподільчу мережу водопостачання, за всіма показниками відповідає нормативним вимогам...», - зазначено у повідомленні «Київводоканалу».

Нагадаємо, 3 листопада, Верховна Рада дозволила розстрочити заборгованість теплокомуненерго та водоканалів на 5 років.

Згідно з законом, реструктуризації підлягає кредиторська заборгованість теплопостачальних та теплогенеруючих організацій за спожитий природний газ, використаний станом на 1 липня 2016 року для виробництва теплової та електричної енергії, послуг з опалення та постачання гарячої води (без урахування суми неустойки (штрафів, пені), інфляційних нарахувань, процентів річних, нарахованих на заборгованість за спожитий природний газ), непогашена станом на 31 грудня 2016 року.

Реструктуризація здійснюється шляхом розстрочення на 60 місяців.

Зокрема, штрафи та пені підлягають списанню крім випадків повного або часткового нездійснення платежів за договором про реструктуризацію заборгованості, укладеним відповідно до цього закону.

 

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
04 Лютого 2017 p. 22:55
Часто при зміні форми платіжок споживачам штучно приписується борг, якого довести помилковість досить непросто, адже нові і старі форми платіжок, як правило, мають різні реквізити. Так, наприклад, АК "Київводоканал", при запровадженні нової форми платіжки ,починаючи з травня 2016 р. , штучно, просто так від стелі, поприписував борги побутовим споживачам. Далеко не всі добилися, щоб "помилково" приписаний борг не зазначався у платіжці. Тепер "Київводоканал" вимагає , щоб споживач у свій робочий час брав відпустку за власний рахунок і привозив до них оплачені квитанції та їх ксерокопії , і тоді споживач матиме можливість написати заяву про скасування штучного боргу... .Тобто, споживач на рівному місці, без ніякої своєї вини витрачає час, гроші і нерви, і ніякої компенсації йому за це не передбачено.