ГоловнаВибір редакціїВодопостачання«Київводоканал» закликає киян остерігатися шахраїв

«Київводоканал» закликає киян остерігатися шахраїв

У зв’язку з випадками шахрайства, «Київводоканал» закликає киян бути пильними та обережними. Зокрема, слід звернути увагу на те, що фахівці підприємства під час візиту повинні пред’являти посвідчення, де зазначені їхні дані, є логотип і штамп підприємства
У зв’язку з випадками шахрайства, «Київводоканал» закликає киян бути пильними та обережними. Зокрема, слід звернути увагу на те, що фахівці підприємства під час візиту повинні пред’являти посвідчення, де зазначені їхні дані, є логотип і штамп підприємства.
 
Окрім того, про поквартирні обходи заздалегідь повідомляється через оголошення на будинку, а також є попередня домовленість із керівниками обслуговуючих організацій (ОСББ і ЖБК).
 
Якщо ви очікуєте на виконання заявки (опломбування, повірка лічильників, контрольна звірка показів), перед приходом фахівець підприємства обов’язково зателефонує для узгодження зручного часу.
 
Уточнити та перевірити інформацію про особу, яка представляється працівником «Київводоканалу», можна за номерами:
 
контакт-центру: 202-02-02;
аварійної служби підприємства: 1581 або 200-73-01;
Контактного центру м. Києва: 15-51.
 
Також, наголошує підприємство, всі роботи – повірка, опломбування лічильників, контрольні зняття показів – здійснюються безкоштовно зі складанням технічних актів у присутності мешканців.

Зауважимо, що «Київводоканал» не встановлює квартирні засоби обліку води. Виняток складають лише випадки, коли за результатами повірки з демонтажем лічильник визнано непридатним, а до його повернення мешканці встигли придбати новий прилад. 

 
Коментарі (2)
Коля Пухов
31 Березня 2017 p. 22:47
"Київводоканал" грабує киян наступним способом.------------------------------------------Від п"ятиповерхівок виходять на вулицю 2-3 загальнодоступні точки розбору холодної води. Влітку вода з них ллється майже безперервно: кожен бажаючий може відкрити кран, під"єднати шланг і полити тротуари та газони. Самі двірники багато холодної води виливають для поливу дерев , кущів, газонів та тротуарів. -----------------------------------------------------------------------------------------------------А потім за цю вилиту на вулицю воду платять споживачі, квартири яких не обладнані лічильниками води. -------------------------------------------------------------У Києві таких пятиповерхівок безліч, і у кожній є квартитри, у яких ще мешканці не встановили собі за свій рахунок лічильники води. І плата за холодну воду їм нараховується не по нормативам, а по так званому "фактичному" споживанню, яке у декілька разів більше нормативного. Тобто, такі квартири оплачують усі поливання дерев та миття тротуарів через вуличні крани, що виходять з будинку.
Коля Пухов
01 Квітня 2017 p. 22:43
Часто при зміні форми платіжок споживачам штучно приписується "борг", якого довести "помилковість" досить непросто, адже нові і старі форми платіжок, як правило, мають різні реквізити. Так, наприклад, АК "Київводоканал", при запровадженні нової форми платіжки , у травні 2016 р. , штучно, просто так від стелі, поприписував "борги " побутовим споживачам. "Київводоканал" вимагає, щоб споживач у свій власний робочий час та за власний рахунок привозив до них оплачені квитанції та довідки про субсидії (та їх ксерокопії) за попередні роки, і тоді заяву про штучний "борг" буде розглянуто . Аналогічно "Київгаз", ставши "Київгазенерджи", при запровадженні нової форми платіжки також приписав штучні "борги" побутовим споживачам, і включив їх у суму "До сплати". І споживачі, плюючись та клянучи, сплатили ті штучно придумані "борги". ... Ще раніше, "Київенерго" при запровадженні "рахунків" замість абонкнижок по сплаті за електроенергію приписуванням штучних " боргів" пообскубло сотні тисяч сумлінних споживачів.... -------------------------------------------------------------------------------------------- Тепер знову готується зміна формату платіжок, а отже, і нова хвиля приписування штучних "боргів".