ГоловнаНовини ЖКГБлагоустрійКМДА: Кількість зовнішньої реклами в Києві буде зменшена до кінця року

КМДА: Кількість зовнішньої реклами в Києві буде зменшена до кінця року

В КМДА запевняють, що кількість набридливої тадратуючої зовнішньої реклами в столиці буде зменшено. Таке рішення біло прийнято а підставі великої кількості звернень містян, обурених засиллям реклами в Києві

До кінця року кількість зовнішньої реклами в Києві буде зменшена. Про це заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков сказав вчора, 12 квітня, в ефірі радіо «Голос столиці».

«Люди обурені перенавантаженням рекламними носіями. Місто зараз схоже на смітник. Ми ведемо перемовини з операторами ринку, з Асоціацією зовнішньої реклами, щодо спільного реформування галузі. Київ не має бути перенасичений рекламою, її кількість повинна бути зменшена. Я оптиміст і ставлю в план протягом трьох місяців отримати нормотворчі акти, аби до кінця року місто змінилося з точки зору зменшення кількості реклами – це принципово і неминуче», – зауважив Олексій Резніков.

Заступник голови КМДА наголосив, що з точки зору обговорення і прийняття рішення має бути тригломерат – влада, учасники ринку та громадськість.

Олексій Резніков додав, що для операторів буде розроблено довідник-посібник з інформацією про те, які саме типи рекламних конструкцій дозволені з безпосередньою геолокацією – все це буде зафіксовано в паспортах вулиць.

Окрім того, серед ключових завдань – затвердження схеми розміщення,  а також доопрацювання і корегування форматних зон.

 

 
Коментарі (0)