ГоловнаВибір редакціїТранспортКредити за ремонт доріг повісять на транзит

Кредити за ремонт доріг повісять на транзит

Влада має намір розраховуватися за кредитами на ремонт доріг, взятими з міжнародних фінансових установ, за рахунок транзиту.

Україна зможе розрахуватися за кредитами на ремонт доріг, взятими у Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейського інвестиційного банку (ЄІБ). Про це заявив директор державного підприємства «Дорожні інвестиції» Ігор Галащук у ефірі Українського радіо.

Так, на запитання, як Україна віддаватиме кредити на ремонт доріг, він відповів:

«Україна - це транзитна держава. За рахунок економії, що будуть швидше доставлятися вантажі. Все обгрунтовано, є техніко-економічне обгрунтування».

Крім того, за словами пана Галащука, кредити взяті на хороших фінансових умовах.

«Це не дорогі кошти - по 1,5% річних і на умовах віддачі 10-15 років», - зазначив він.

Читайте також: «Укравтодору» дали добро на додаткове фінансування

Нагадаємо, що ремонт зазначених доріг здійснюється за рахунок кредитів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, за словами голови «Укравтодору» Євгена Прусенко, в умовах дефіциту бюджетних коштів корпорація і надалі буде користуватися пропозиціями міжнародних фінансових організацій.

«Основна проблема - ми змушені віддавати зараз короткострокові кредити, які залучалися в 2008-2009 роках. в українських банках під досить високі відсотки. Через 2-3 роки у нас крива погашення боргових зобов'язань вийде на нормальний рівень - не більше 10% від загального бюджету галузі», - зазначив Євген Прусенко.

Голова Укравтодору запевнив, що сьогодні кредити МФО мають найбільш вигідні умови. Дуже низькі сумарні відсотки - до 1,5% річних, довгостроковість - порядку 30 років, а також наявність канікул, як правило, 5 років. У цей період обслуговуються тільки відсотки, тіло кредиту не погашається.

Окрім того варто зазначити, що Мінінфраструктури і «Укравтодор» працюють над залученням інвесторів до будівництва та реконструкції вітчизняних доріг. Однією з нових форм державно-приватного партнерства стане концесія.

 
Коментарі (0)