З початку року майже 900 львів’ян звернулись за консультаціямина «гарячі лінії» соціального захисту з питань субсидій.
Про це «У.К.» повідомили в прес-слубі Львівської ОДА.
В умовах високих тарифів на оплату житлово-комунальних послуг та інтенсивній зацікавленості львів’ян умовами призначення державних житлових субсидій, в управлінні соціального захисту діють «гарячі» телефонні лінії, для надання консультацій та проведення роз’яснень мешканцям про цей вид соціальної допомоги. Так, за 4,5 місяці 2012 року, за консультаціями в оформленні житлових субсидій звернулось біля 900 мешканців Львова.
«Статистика по зверненнях показує, що ця послуга є актуальною і потрібною нашим громадянам. Так як, кожен має змогу уточнити по телефону зі спеціалістом інформацію щодо пакету документів, форму їх заповнення, за яких умов призначають субсидію, а також багато іншої корисної інформації», – повідомила начальник відділу пільг, соціальних допомог та консультаційних виплат управління соціального захисту Львівської міської ради Леся Дронь.
Важливо наголосити, що в управлінні соціального захисту діє зручна послуга «запису на прийом по телефону» у районний відділ соціального захисту. Цьогоріч, близько 850 львів’ян скористались цією послугою.